Uniunea Română a Producătorilor de Cosmetice şi Detergenţi (RUCODEM) sărbătoreşte 20 de ani de activitate

#Industrie #Bucuresti Vizualizari: 132

Uniunea Română a Producătorilor de Cosmetice şi Detergenţi (RUCODEM), organizaţie neguvernamentală, apolitică şi non-profit, aniversează 20 de ani de activitate. Formată, în prezent, din 22 de membri, care totalizează peste 4.200 de angajaţi, asociaţia reprezintă, în România, companiile active în domeniul produselor cosmetice, detergenţilor şi produselor de curăţare şi întreţinere. Aniversarea a fost marcată printr-un eveniment ce a avut loc pe 14 martie 2017, la Bucureşti, la care au participat membrii organizatiei RUCODEM, precum şi ai omologilor internaţionali.

“RUCODEM reprezintă peste 70% din industria produselor cosmetice, peste 75% din industria produselor de curăţat şi aproximativ 90% din totalul detergenţilor de pe piaţa românească. RUCODEM îşi doreşte să continue să fie un partener de încredere pentru autorităţile guvernamentale şi non-guvernamentale în beneficiul consumatorilor şi al mediului înconjurător”, a declarat Maria Camelia Sur, Preşedintele RUCODEM.

Christine Boudet, Director General adjunct  A.I.S.E. (International Association for Soaps, Detergents and Maintenance Products) a subliniat trei priorităţi ale industriei la nivel european: progresele către o aplicare armonizată a legislaţiei europene, dedicare faţă de durabilitate şi importanţa educaţiei consumatorilor cu privire la utilizarea durabilă şi sigură a detergenţilor.

John Chave, Director General Cosmetics Europe, a completat: „Sectorul nostru de activitate este angajat, atât în respectarea celor mai înalte standarde de siguranţă, precum şi in dezvoltarea de produse inovatoare, care să satisfacă nevoile şi aspiraţiile consumatorilor noştri”.

Conform estimărilor organizaţiei, produsele cosmetice şi de îngrijire personală ale membrilor RUCODEM ajung zilnic la peste 14.000.000 de consumatori, acasă dar şi în numeroase saloane de coafură şi cosmetică.  Aceleaşi estimări arată că detergenţii şi produsele de îngrijire a rufelor ale membrilor asociaţiei ajung în peste 8.000.000 de locuinţe, iar produsele pentru curăţarea şi întreţinerea gospodăriilor fabricate de companiile membre RUCODEM sunt utilizate în peste 6.600.000 de case. Pe lângă acestea, produsele membrilor uniunii activi în domeniul curăţării şi igienei profesionale sunt utilizate zilnic în restaurante, hoteluri, spitale, s.a. pentru a asigura spaţii curate şi îngrijite.

De 20 de ani, RUCODEM este un partener constant în dialogul cu autorităţile guvernamentale şi neguvernamentale, cu privire la legislaţia şi proiectele din domeniu. Înfiinţată în 1997, la iniţiativa a cinci companii, organizaţia are două obiective majore: promovarea producţiei şi distribuţiei de produse cosmetice şi detergenţi într-un mod sigur pentru consumatori şi mediu, respectiv sprijinirea dezvoltării unui mediu legislativ armonizat cu directivele Uniunii Europene în ceea ce priveşte comercializarea produselor cosmetice şi detergenţilor.

În calitate de Membru Activ al Cosmetics Europe – The Personal Care Association încă din 1998, organizaţia beneficiază de sprijinul expertizei asociaţiei europene la nivel UE recunoscută în cadrul grupurilor de lucru ale Comisiei Europene precum şi la nivel internaţional. Din anul 1999, RUCODEM este Membru al A.I.S.E. – The International Association of Soaps, Detergents and Maintenance products, beneficiind de cunoştinţele experţilor săi apreciată la nivelul Comisiei Europene.

Pentru detalii despre activitatea RUCODEM, puteţi accesa site-ul http://www.rucodem.ro.



Comunicat publicat de: BDR Associates (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de BDR Associates

PIRELLI A LANSAT UN PNEU INTELIGENT LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA, CARE INTERACȚIONEAZĂ CU ȘOFERUL

#Auto / Moto #Bucuresti Vizualizari: 103
De asemenea, ca și în cazul versiunilor standard ale P Zero și Sottozero, șoferii vor avea un număr de alegeri diferite disponibile când vine vorba de schimbarea pneurilor, cu posibilitatea combinării culorilor și senzorilor după preferințe. Aceste două inovații subliniază accederea Pirelli ca jucător principal în lumea digitala și formează o parte a strategiei companiei italiene pentru „croit-pe-măsură”. Aceasta are drept scop dezvoltarea pneurilor care…

PIRELLI ȘI LAMBORGHINI AU REUȘIT UN NOU RECORD PE PISTA DE LA NURBURGRING CU MODELUL HURACAN PERFORMANTE ECHIPAT CU PNEURI P ZERO TROFEO R

#Auto / Moto #Bucuresti Vizualizari: 118
Pneurile Pirelli P Zero Trofeo R, cu dimensiunea 245/30ZR20 pe față și 305/30ZR20 pe spate au fost special create de către inginerii Pirelli pentru tentative de doborâre a recordului. Echipa a reușit să dezvolte aceste pneuri în doar trei luni, mulțumită tehnologiilor avansate de modelare și corelare cu telemetria și datele accumulate pe pistă. Drept rezultat, eforturile combinate ale inginerilor Pirelli și Lamborghini au făcut…

BDR Associates primește Trofeul Onorific Business Review pentru 10 ani de promovare a reputaţiei şi excelenţei în branding, în piaţa locală

Distincţia ce a urcat BDR Associates  pe podium a fost decernată pentru programele Superbrands care au inițiat valorizarea culturii de branding și au contribuit covârșitor la instaurarea acesteia ca un factor reputațional decisiv, atât în poziționarea companiilor și a brandurilor pe piață, cât  și în dezvoltarea afacerilor în România. Programele Superbrands omagiază în același timp profesioniștii în branding, fie ei brand manageri în companii sau…

Bayer România lansează LIFE & Science Talks, o punte între două sisteme: învăţământul universitar şi mediul de afaceri

#Cultura / Educatie #Bucuresti Vizualizari: 132
INOVAŢIE & EDUCAȚIE «Cel mai bun transfer de cunoştinţe este de la un actual profesionist, la un viitor profesionist. LIFE & Science Talks este, practic, o punte între două sisteme – învăţământul universitar şi mediul de afaceri. Prin acest proiect vrem să oferim studenţilor informaţii atractive, de ultimă oră, care să le permită să îşi facă o imagine cât mai clară despre domeniul în care…
Vezi profilul BDR Associates