Un student român în finala europeană a competiției P&G “CEO Challenge”

#Cultura / Educatie #Bucuresti Vizualizari: 120

13 tineri studenţi, reprezentând 4 universități din România, au fost selectați pentru a participa în prima rundă a competiției CEO Challenge. Dintre aceștia unul va face parte din echipa calificată în finala europeană de la Geneva.
Alături de reprezentanți din alte țări din Europa de Sud-Est, precum Grecia, Serbia și Bulgaria, studenții au avut sarcina de a-și asuma rolul de „Chief Executive Officer” și de a veni cu soluții pentru un scenariu de afaceri. În urma prezentărilor susținute, juriul format din angajați ai P&G a ales una dintre echipe pentru următoarea etapă a competiției. Membrii acesteia vor avea șansa de a călători la Geneva, la centrul de design de brand al P&G, pentru a concura alături de tineri din întreaga Europă. Echipa câștigătoare include un student din România, unul din Bulgaria și unul din Grecia.

Competiția „CEO Challenge”, aflată deja la a doua ediție, își deschide porțile către studenți din întreaga Europă. Inițiativa urmărește să-i ajute pe aceștia să-și dezvolte abilitățile și cunoștințele, oferindu-le oportunitatea de a-și exersa gândirea analitică și de a lucra în echipă pentru a rezolva o provocare de business. Evenimentul din acest an este ușor diferit, deoarece fiecare echipă este formată din studenți din țări diferite, cu scopul de a promova cooperarea într-un mediu multicultural.

Cel mai important premiu pe care l-au câștigat toți participanții constă în bogăția de cunoștințe obținute pe parcursul competiției prin colaborarea cu angajații P&G, precum și în experiența dobândită în timpul exercițiului de a transforma o idee într-un plan de afaceri concret.

Concurenții din acest an au declarat că „CEO Challenge a arătat valoarea spiritului de echipă, deoarece, în doar câteva ore, oameni din diferite țări, cu limbi materne diferite, au fost nevoiţi să învețe să lucreze unul cu celălalt pentru a atinge un obiectiv comun”. În același timp, ei au avut ocazia să vadă modul în care P&G investește în dezvoltarea continuă a angajaţilor săi, aceasta fiind unul dintre pilonii săi de creștere.

CEO Challenge este o iniţiativă din cadrul programului “Împreună Construim Viitorul Tău ” (“Together We Build Your Future”), prin intermediul căreia P&G sprijină activ dezvoltarea personală și profesională a tinerilor. Aceasta cuprinde, printre altele, conferințe interactive, accesul la cursuri de pregătire inovatoare destinate angajaţilor P&G, precum și participarea P&G în foruri academice și la evenimente de resurse umane.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=JGKCmgT53Ps&feature=youtu.be

 

P&G contribuie la îmbunătățirea vieții a aproximativ 5 miliarde de consumatori din întreaga lume prin portofoliul său de mărci de calitate. Cele mai cunoscute mărci ale companiei sunt Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. P&G este prezent în peste 70 de țări.



Comunicat publicat de: BDR Associates (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de BDR Associates

Adient TRIM Pitești produce conceptul de tapiţerie detaşabilă „Zip Collection“ pentru noul Renault Captur Facelift

#Auto / Moto #Arges Vizualizari: 101
O echipă unită de pasiunea pentru inovaţie Colaborarea dintre producătorul de tapiţerie din Piteşti şi Renault a fost marcată printr-un eveniment la care a luat parte şi  Roman Štěpánek, Quality Director Operations Trim Adient Europe. În cadrul vizitei la fabrică, acesta a declarat: „Astăzi am avut ocazia să studiez cu atenție  noul Renault Captur, echipat cu tapiţeria produsă de Adient, la Piteşti. Este o maşină…

Baylab 2017 – modelăm viitorul copiilor din România!

#Cultura / Educatie #Bucuresti Vizualizari: 103
Baylab, Laboratorul de Ştiinţe Bayer, aflat la ediţia a patra în România, a demarat anul acesta pe 8 mai, pentru prima dată în format naţional, în Bucureşti şi în alte oraşe ale țării. Programul oferă, pentru peste 7.200 de elevi cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani, posibilitatea de a învăţa despre ştiinţă prin joc şi experimente deosebit de creative, în compania instructorilor dedicaţi…

Uniunea Română a Producătorilor de Cosmetice şi Detergenţi (RUCODEM) sărbătoreşte 20 de ani de activitate

#Industrie #Bucuresti Vizualizari: 260
“RUCODEM reprezintă peste 70% din industria produselor cosmetice, peste 75% din industria produselor de curăţat şi aproximativ 90% din totalul detergenţilor de pe piaţa românească. RUCODEM îşi doreşte să continue să fie un partener de încredere pentru autorităţile guvernamentale şi non-guvernamentale în beneficiul consumatorilor şi al mediului înconjurător”, a declarat Maria Camelia Sur, Preşedintele RUCODEM. Christine Boudet, Director General adjunct  A.I.S.E. (International Association for Soaps,…

PIRELLI A LANSAT UN PNEU INTELIGENT LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA, CARE INTERACȚIONEAZĂ CU ȘOFERUL

#Auto / Moto #Bucuresti Vizualizari: 211
De asemenea, ca și în cazul versiunilor standard ale P Zero și Sottozero, șoferii vor avea un număr de alegeri diferite disponibile când vine vorba de schimbarea pneurilor, cu posibilitatea combinării culorilor și senzorilor după preferințe. Aceste două inovații subliniază accederea Pirelli ca jucător principal în lumea digitala și formează o parte a strategiei companiei italiene pentru „croit-pe-măsură”. Aceasta are drept scop dezvoltarea pneurilor care…

PIRELLI ȘI LAMBORGHINI AU REUȘIT UN NOU RECORD PE PISTA DE LA NURBURGRING CU MODELUL HURACAN PERFORMANTE ECHIPAT CU PNEURI P ZERO TROFEO R

#Auto / Moto #Bucuresti Vizualizari: 271
Pneurile Pirelli P Zero Trofeo R, cu dimensiunea 245/30ZR20 pe față și 305/30ZR20 pe spate au fost special create de către inginerii Pirelli pentru tentative de doborâre a recordului. Echipa a reușit să dezvolte aceste pneuri în doar trei luni, mulțumită tehnologiilor avansate de modelare și corelare cu telemetria și datele accumulate pe pistă. Drept rezultat, eforturile combinate ale inginerilor Pirelli și Lamborghini au făcut…
Vezi profilul BDR Associates