Un start-up pornit de un cuplu din Bucureşti îmbracă tinerii din mediul urban în geci multifuncţionale 100% produse în România

HCS-Haine cu Spirit este un brand 100% românesc, pornit din dorinţa a doi tineri din Bucureşti de a demonstra că şi pe plan local pot fi create şi produse geci multifuncţionale, de bună calitate şi accesibile ca preţ.
Pornit ca un business de familie, unde producţia este asigurată de părinţii unuia dintre ei, într-o fabrică de confecţii din Târgu-Jiu, cu peste 20 de ani de experienţă în domeniu, cei doi parteneri de afaceri şi-au propus ca în 5 ani gecile HCS să îmbrace peste 50% din tinerii din mediul urban, în haine care sparg monotonia şi se adaptează uşor vieţii agitate de zi cu zi.

Am remarcat ca pe piaţa din România nu există un brand axat pe producţia şi comercializarea de geci. Astfel că, bazându-ne pe experienţa pe care o au părinţii mei în industria textilă şi pornind de la istoricul pe care atât eu, cât şi partenera mea il avem în marketing şi comunicare, la toate acestea adăugându-se dorinţa de a aduce bucurie celor din jur printr-un produs bine gândit şi creat “cu tot materialul”, au luat naştere hainele cu spirit”, a declarat Alexandru Frătiţa, co-owner HCS.

 

Sub brandul Haine cu Spirit sunt produse în prezent atât geci pentru femei, cât şi pentru bărbaţi, comercializate pentru început online, în cadrul magazinului  hainecuspirit.ro

Cei doi antreprenori plănuiesc să lanseze periodic şi colecţii capsulă cu teme bine definite, care cuprind piese vestimentare de bază cu design minimalist şi care sărbătoresc locuri speciale din România sau subliniază idei şi principii de viaţă care merită promovate. O astfel de iniţiativă este colecţia “Getic”.

 

Vârful de gamă al liniei pentru femei este Geaca 3în1, care se adaptează atât ţinutei, fie că aceasta este sport, elegantă sau office, cât şi vremii capricioase, cu temperaturi fluctuante. Geaca are gluga şi mânecile detaşabile, fiind livrată cu un set suplimentar de mâneci şi glugă colorate, într-un săculeţ special. Renunţând la acestea, geaca devine office sau elegantă, iar cu accesoriile colorate reuşeşte să scoată din anonimat orice ţinută. în plus, geaca este uşor de depozitat. Datorită săculeţului special îşi găseşte locul chiar şi în cel mai mic bagaj.

 

Gama pentru bărbaţi se concentrează pe geci impermeabile sau din bumbac gros, din materiale rezistente, cu design simplu şi curat, care ţin de cald şi se adaptează uşor atât drumurilor prin oraş, cât şi plimbărilor în natură. Culorile alese sunt nuanţe de portocaliu, muştar, kaki, verde, bleumarin sau maro.

 

Povestea completă a brandului HCS-Haine cu Spirit este aici. Haine cu spirit este un brand social care poate fi găsit pe:

facebook.com/hainecuspirit

https://hainecuspirit.ro



Comunicat publicat de: Administrator (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

Grupul Carrefour a început remodelarile magazinelor BILLA, începand cu 1 martie!

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achizitia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din România, ca prezență geografică, întărindu-și astfel oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți. Din 4 iulie 2016 a…

Holzindustrie Schweighofer continuă implementarea planului solid pentru o industrie sustenabilă a lemnului

“Una dintre preocupările noastre principale este să achiziționăm doar lemn recoltat în condiții legale, de aceea am pus la punct un sistem de control sporit pentru a asigura un lanț mai durabil și complet de aprovizionare. Mai mult, implementăm în România un sistem foarte modern de urmărire prin GPS. Timflow urmărește traseul lemnului de la locul de încărcare până la fabricile noastre. Toate aceste date…

RENOMIA SRBA Insurance Broker si-a premiat angajatii si partenerii

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 161
Intr-o atmosfera de lucru intens, cei peste 100 de participanti au beneficiat de analize si prezentari interesante, sustinute de catre echipa de management a companiei impreuna cu Ms. Klara Kodua, directorul departamentului international al Renomia Group, avocati si specialisti in training. Pe parcursul galei, invitatii au beneficiat si de momente relaxante iar buna dispozitie  a fost apanajul serii.   “Urmare a actiunilor constante si consecvente…

Începând cu luna martie 2017, toate persoanele care achiziționează bilet de intrare la patinoarul Telekom Arena beneficiază de acces gratuit la galeria Țiriac Collection

Având în vedere proximitatea celor două locații, părinții pot profita de oportunitate și pot organiza pentru cei mici un program benefic pentru sănătatea și dezvoltarea acestora. O sesiune de patinaj pe gheața singurului patinoar de dimensiuni olimpice din zona București-Ilfov poate fi urmată de o după-amiază educativă petrecută în familie la galeria Țiriac Collection, care reunește automobile și motociclete remarcabile, adevărate repere pentru evoluția industriei…

NN Group îl numește pe Marius Popescu CEO al NN din Turcia

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 185
Marius Popescu se alătură echipei din Turcia după 12 ani petrecuți alături de echipa din România. În cadrul organizației din România, Marius a ocupat numeroase poziții de management, printre acestea numărându-se cele de CEO al NN Investment Partners și CEO al NN Pensii. A fost numit CEO al NN în România începând din 2013 și, împreună cu echipa sa, a contribuit la consolidarea poziției de…
Vezi profilul Administrator