Top Social Brands 2017

Revista Biz a lansat astazi a noua editie a Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternica prezenta in social media. Samsung, Coca Cola si Avon ocupa primele trei pozitii in editia Top Social Brands 2017. Ele sunt urmate de Vodafone, Lidl, Huawei, McDonald’s, Orange, Banca Transilvania si Bitdefender.

Rezultatele studiului au fost anuntate in cadrul conferintei Top Social Brands, eveniment care a avut loc astazi la ARCUB Gabroveni, Bucuresti. Topul reuneste 75 de branduri care integreaza cele mai de impact strategii si cele mai eficiente canale de comunicare ale momentului.

Conferinta Top Social Brands a prezentat strategii eficiente de promovare in retelele sociale si a identificat tendintele si provocarile industriei digitale.

„Studiul Top Social Brands arata in fiecare an ce branduri au reusit sa se impuna avand o strategie coerenta si, in acelasi timp, este un indicator util companiilor care vor sa urmareasca ce canale au functionat si cine sunt adevaratii campioni in comunicarea digitala”, a declarat Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar al revistei Biz.

Metodologie:

Studiul Top Social Brands 2017 este rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media, in intervalul 30 aprilie 2016 – 30 aprilie 2017.

In analizarea brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati care pot fi desfașurate pentru promovarea in social media: blog de companie / de brand; campanii pe bloguri / cu videobloggeri; pagina de Facebook; aplicatii Facebook; cont de Twitter; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube; cont Google+; cont Instagram; activitati de brand (promovare, interactiune, customer care) in noi retele sociale (Snapchat, Periscope, WhatsApp); campanii de promovare sau endorsement pe paginile de Facebook ale unor celebritati; campanii de advertising (paid media) in retele de socializare de nișa și aplicatii mobile (Shazam, Instagram, Twitter, Foursquare, Flipboard); proiecte speciale video; alte conturi de social media (Pinterest, Flickr, Wikipedia, Snapchat, Tumblr etc) sau alte activitati in afara celor mentionate mai sus.

Top Social Brands 2017 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in doua clasamente preliminare: topul ZeList (aparitii și viewership) – (35%) și topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetarii proprii asupra peisajului social media din Romania (65%).

Intregul clasament al celor 75 de branduri poate fi accest pe site-ul http://www.revistabiz.ro/top-social-brands-2017-download/. Studiul poate fi citit integral si in Revista Biz.

***

Despre Biz

Biz este brandul care reuneste o puternica comunitate de oameni de afaceri, atat online, cat si offline. Redactia s-a impus prin realizarea unor importante studii si topuri in parteneriat cu agentii de research, pe cele mai importante domenii de activitate din Romania: Top 50 companii performante, Anuarul Directorilor de Marketing, Top 20 companii IT pentru care merita sa lucrezi, Topul Agentiilor de PR din Romania, Brand Ro sau BizTech.

Biz este unic laureat Red Dot din Romania. In premiera absoluta pentru Romania, Brandient si Biz au castigat legendarul premiu Red Dot Design Award, cea mai prestigioasa competitie internationala de design, pentru coperta editiei BizSingapore

Jurnalistii revistei au lansat puternice campanii de constientizare a valorilor romanesti (Sustinem inovatia, Sunt un taran) sau proiecte unice in lume precum Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai important directori de marketing din Romania isi schimba, pentru o zi, compania in care lucreaza. O alta inovatie este Biz World, editii ale revistei realizate integral peste hotarele tarii, in Bruxelles, Londra, SUA, Germania, Singapore, Austria si Franta.

Biz este un brand unic in mass-media de afaceri din Romania. De 16 ani organizeaza puternice evenimente de afaceri in 9 orase din tara si 8 capitale din lume, de pe 3 continente.

www.revistabiz.ro

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Administrator (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

Primăria Comunei Florești, Green Group si Carrefour România lansează în premieră, la Florești, stațiile de colectare a deșeurilor reciclabile SIGUREC PUBLIC și SIGUREC IN

Echipamentul  SIGUREC PUBLIC are capacitatea de preluare a 3 tipuri de deșeuri (PET, sticlă, aluminiu) și funcționează pe baza unui software inteligent ce numără, cântărește și înregistrează în timp real date despre deșeurile aduse.  În felul acesta, sunt furnizate informații clare și precise despre tipul și cantitatea de deșeuri colectate prin intermediul acestei soluții de către consumatori. Iar spațiul subteran generos dedicat depozitării separate a…

Carrefour anunță transferul către Societatea Rewe Group a magazinului Billa situat in Braila, ca urmare a angajamentului luat faţă de Consiliul Concurenţei, în momentul preluării Billa România

Pentru a elimina problemele de concurenta, Carrefour s-a angajat sa transfere, catre unul sau mai multi operatori, trei magazine supermarket din Braila (doua magazine Carrefour Market si un magazin Billa: Carrefour Market situat in Braila, Strada Scolilor, nr. 95 Carrefour Market situate in Braila, Bd. Dorobanti, nr. 78 – Str. 1 Decembrie 1918 Billa situat in Braila, Sos. Buzaului (Milcov)   In ianuarie, cele 2…

Premieră: o echipă de români va traversa vineri Marea Neagră într-o ambarcațiune cu vâsle, în încercarea de a doborî un record mondial

Andrei Roșu, Vasile Oșean, Ionuț Olteanu, Marius Alexe și Alexandru Dumbravă sunt cei 5 membri ai echipei Atlantic4, care vor porni vineri din portul Marina Limanu și vor vâsli neîntrerupt aproximativ 1200 km, până la Batumi (Georgia).   Echipa de români a aplicat la Guinness World Records tentativa de a doborî recordul mondial de traversare a Mării Negre într-o ambarcațiune cu vâsle, care în prezent…

Carrefour România și Green Group lansează la 4 ani de operare a sistemului Sigurec un nou serviciu: colectarea uleiului alimentar, cu recompensă pe loc

Sigurec, de la expresia „sigur reciclare”, este cea mai inteligentă infrastructură pentru colectarea selectivă a deșeurilor, lansată în urmă cu 4 ani de Green Group în parteneriat cu Carrefour România. Aici, oamenii pot aduce majoritatea deșeurilor reciclabile pe care le generează în gospodărie, de la ambalaje de plastic, ambalaje de sticlă sau doze de aluminiu, până la hârtie, carton, echipamente electronice, lămpi, becuri și baterii.…

FESTIVALUL AMINTIRI DIN COPILĂRIE

Festivalul, aflat la cea de-a IV-a ediție, reunește pe durata celor cinci zile o mulțime de evenimente și activități: spectacole și concerte, instalații creative și jocuri haioase pentru tineri exploratori, ateliere și demonstrații dintre cele mai interesante sau lecturi de povești printre perne fermecate.   Cei mici  ̶  și mari deopotrivă  ̶  vor avea ocazia să urmărească actori, instrumentiști, dansatori și acrobați veniți de departe.…
Vezi profilul Administrator