The Grand Avenue s-a transformat, pentru o zi, în Italian Lifestyle Avenue

#Divertisment #Bucuresti Vizualizari: 54

Sute de persoane au fost prezente, ieri, la sărbătoarea italiană din cadrul galeriei comerciale The Grand Avenue, care s-a metamorfozat, pentru o seară, într-un peisaj autentic peninsular, cu măslini, palmieri și leandri. Printre invitați s-au aflat persoane publice, oameni de afaceri din comunitatea italiană, clienți și parteneri ai The Grand, precum și oficiali ai Italiei în țara noastră: Excelența Sa, domnul ambasador Marco Giungi, precum și reprezentanții Consulatului General al Italiei în România.

Italian Lifestyle Night a fost un itinerariu presărat cu cele mai incitante destinații care au legătură cu arta și cultura italiană: Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli, Valentino, Ermanno Scervino, Diesel, Pasquale Bruni by Orologeria Galt, El Unico, Trussardi, Avant Premiere, alături de magazinele multimarcă Casa Frumoasă, Sartoria 07 sau Kultho.

Invitații s-au bucurat de muzică italiană autentică și s-au delectat cu preparatele realizate de Cucina, binecunoscutul restaurant situat la etajul clădirii. Maserati și Alfa Romeo au completat tabloul autentic, alături de un prosecco bar și limonadă realizată exact cum numai italienii știu să o facă, servite la umbra arbuștilor mediteraneeni, furnizați de Reluca Import Plante.

De asemenea, toate magazinele care promovează branduri italiene au avut un program special pentru cei invitați, tocmai pentru a-i transpune pe aceștia în lumea boemă și originală a culturii italiene, acolo unde dragostea pentru frumos este ridicată la rang de artă în orice domeniu care poartă cu mândrie titulatura de “Made in Italy”.

“Made in Italy” este unul dintre cele mai puternice branduri de țară din lume, cu o istorie care începe la începutul anilor ’80 si care face referire la cele patru industrii tradiționale pe care s-a bazat dezvoltarea Italiei, grupate sub denumirea generică de “Cei Patru A”: Abbigliamento (branduri de fashion), Agroalimentare (branduri alimentare), Arredamento (branduri din zona de mobilier si design interior) și Automobili (industria constructoare de mașini și ambarcațiuni).

THE GRAND AVENUE – THE EXCLUSIVE EXPERIENCE

The Grand Avenue înseamnă, în primul rând, o experiență unică, singura de acest fel din România, similară cu cea din marile capitale europene ale modei, așa cum întâlnim la Paris, Milano sau New York.

Astăzi, The Grand Avenue este cea mai importantă galerie comercială de lux din România, locul în care cele mai renumite branduri care activează pe piața locală se întrec în a oferi clienților cele mai recente colecții, precum și ediții exclusiviste și produse aflate în serii limitate.

The Grand Avenue este parte a complexului The Grand, care reunește cea mai puternică comunitate de business din România, oferindu-le clienților și partenerilor servicii exclusiviste prin intermediul unei clădiri cu adevărat polivalente: servicii hoteliere de 5* stele prin intermediul JW Marriott Grand Hotel, spații de birouri premium în The Grand Offices, zone de relaxare și entertainment prin intermediul World Class și Grand Casino, precum și cea mai cosmopolită zonă de restaurante și cafenele din oraș, toate sub același acoperiș



Comunicat publicat de: Ioana Marinescu (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Ioana Marinescu

Tot ce trebuie sa stii despre pedichiura profesionala medicala

#Sanatate #Bucuresti Vizualizari: 24
Pedichiura medicala se recomanda tuturor persoanelor care vor sa beneficieze de tratament profesional pentru unghii si picioare si este ideala pentru a scapa de anumite probleme ale picioarelor, care altfel par imposibil de inlaturat. Daca ai o pedichiura cu probleme in urma purtarii unei incaltaminte necorespunzatoare, daca iti soliciti mai intens picioarele practicand in mod frecvent un sport, daca ai unghii incarnate, cheratoze pe talpi…

Pe 24 iunie de Sanziene, Romania se imbraca in Flori de IE!

#Divertisment #Bucuresti Vizualizari: 45
IA autentica romaneasca presupune cusatura manuala in intregime, cu migala si pasiune, cu fir de bumbac, fir de matase sau fir metalic. Modelele sunt diferite si delicate in acelasi timp, broderia aflandu-se atat pe partea centrala a iei, cat si pe manecile acesteia. Fiecare ie poarta in spate o poveste. Motivele principale sunt fie florale, specifice zilelor de sarbatoare precum: iesitul fetelor la joc, logodna,…

Colectia de clutch-uri de matase SILKDOM in exclusivitate la Molecule F

Colectia de clutch-uri transmite valorile brandului: senzualitate, indrazneala, curajul unui obiect statement, egoismul de a purta un obiect numai al tau. Clutch-urile SILKDOM sunt accesorii foarte vizibile, cu imprimeuri curajoase, care spun povesti si transmit emotii. “Bucuria de a realiza o piesa unica pentru orice femeie, este greu de descris in cuvinte. Clutch-urile SILKDOM sunt accesorii foarte vizibile, cu imprimeuri curajoase, care spun povesti si…

Mariuca Mihailescu va prezenta festivalul Romania Autentica

#Cultura / Educatie #Iasi Vizualizari: 48
Festivalul are ca principal obiectiv promovarea traditiilor si mestesugurilor romanesti si a frumusetii meleagurilor romanesti. Vom vibra cu totii pe ritmurile celor mai frumoase melodii de inspiratie traditionala, cinstind frumusetea portului nostru popular. Evenimentul va fi prezentat de Mariuca Mihailescu, jurnalist la televiziunea publica. Daca anul trecut a prezentat evenimentul alaturi de Valentin Sanfira, la Hobita, acasa la Brancusi, anul acesta Mariuca celebreaza sarbatoarea iei,…

10 motive pentru care ai nevoie de un antrenor personal

#Sport #Bucuresti Vizualizari: 45
Exista insa si o serie de motive pentru care la fel de multe persoane aleg sa lucreze cu un instructor personal. Unii doresc un program personalizat astfel incat sa poata pierde in greutate sau sa se tonifice, in timp ce altii vor pur si simplu sa isi depaseasca limitele. Daca ai decis ca vrei sa te apuci serios de sport, dar nu stii de unde…
Vezi profilul Ioana Marinescu