Tepele UrgentCargus [by Team Zone]

#Social #Bucuresti Vizualizari: 66

Cu siguranta ca daca pe vremea lui Homer s-ar fi auzit de UrgentCargus, Odiseu ar fi ramas un biet anonim. In locul lui, poetul orb ar fi scris despre epopeea sutelor de clienti inselati care inca mai asteapta, dupa mii de ani, livrarea coletelor incredintate spre livrare URGENTA celor de la UrgentCargus.

De ce acest articol si de ce aceste randuri?

Am sa incerc sa intocmesc un decalog:

  1. Pentru ca de mai bine de 10 zile imi tin degetele incrucisate (gest aparut acum mai bine de 2,000 de ani la crestini si popularizat de americanii zilelor noastre) pentru sansa de a mi se livra un plic.
  2. Pentru ca am ajuns – fara a trece pe la starea civila si biserica – sa am o relatie apropiata si sa vorbesc cu cei din call center-ul UrgentCargus mai mult poate decat vorbesc cu sotia, rudele si prietenii. La un loc.
  3. Pentru ca avocatii consultati mi-au spus ca n-am nicio sansa daca ii actionez in instanta pe cei de la UrgentCargus. Nu in Republica.
  4. Pentru ca vreau sa initiez o campanie in urma careia UrgentCargus sa piarda 100 de clienti. Bine, eu mi-as dori sa dispara de pe piata, dar prefer sa gandesc mare, dar sa pornesc mic.
  5. Pentru ca intr-un viitor apropiat Internetul sa nu mai fie plin pana la refuz cu comentarii ale persoanelor si entitatilor pacalite de UrgentCargus.
  6. Pentru ca uneori este cazul sa ne ridicam si sa-i „popim” pe cei care isi bat joc de noi.
  7. Pentru o piata ceva mai asezata.
  8. Pentru un dram de normalitate.
  9. Pentru ca am nitel timp.
  10. Si, bineinteles, pentru bucuria de a scrie, intrucat sunt cam nescris.

 

Moment in care (marti, 17 ale lui Gerar 2017, orele 13:45) plicul a ajuns la destinatie. Epocal. Superb ca acest eveniment m-a surprins exact in acest loc al articolului. Dar sa continuam.

 

Iata versiunea pe scurt a epopeii:

Luni, 9 ianuarie
Preluare plic.
Marti, 10 ianuarie
Ajuns la destinatie la 18.08 – dupa orele de program!
Destinatar negasit, nu telefonat, nu SMS, nu aviz.
Miercuri, 11 ianuarie
Nu au miscat nimic (a fost ziua cu ninsoarea).
Nu telefon, nu SMS de informare, nu aviz.
Joi, 12 ianuarie
Am sunat si facut taraboi, raspuns ca se rezolva.
Nelivrat, probleme auto, cica.
Nicio informare ca nu au livrat.
Vineri, 13 ianuarie
Pana la ora 12.30 cand am sunat iar sa fac scandal, nu l-au mutat pe plic din depozit.
Nelivrat, motiv – vreme nefavorabila.
Nicio informare ca nu au livrat.
Luni, 16 ianuarie
Iar telefoane, iar promisiuni si angajamente.
Reclamatie pe email. Fara efect sau vreun raspuns.
Livrare neefectuata.
Marti, 17 ianuarie
Din nou telefon, iar probleme auto la agent.
Am facut iarasi harmalaie.
EVRIKA! La 13.45 au reusit sa duca plicul la destinatie!

Ar fi de precizat ca vorbim despre un plic trimis din Bucuresti in Bucuresti.
Inchei aici, pentru ca nu vreau sa va plictisesc.

Intentionez sa initiez si o campanie pe Facebook pentru aceeasi cauza. Stiu, nu am Facebook, dar incerc sa gasesc o varianta.

 

Va stam la dispozitie pentru orice alte informatii.

 

Florin Popa

0742 062 187

florin.popa@teamzone.ro

www.teamzone.ro

Date de contact:
Nume: Florin Popa
Functie: Managing Director
Email: florin.popa@teamzone.ro
Telefon: 0742062187




Cuvinte cheie:
urgent, cargus, teapa


Comunicat publicat de: Team Zone (click pentru a vizualiza profilul)