Restaurantul El Pato lanseaza campania de prezentare a pietei de vinuri, Veni, Vidi, Vinum

#Social #Bucuresti Vizualizari: 140

In ianuarie 2017, restaurantul El Pato a initiat campania de prezentare a pietei de vinuri „Veni, Vidi, Vinum” cu scopul de a oferi iubitorilor de vinuri posibilitatea de a cunoaste vinuri de calitate recomandate de reprezentanti ai companiilor producatoare. Campania se deruleaza timp de 6 luni, in perioada ianuarie – iunie 2017, cu sprijinul partenerilor media si a producatorilor de vin. Pe durata campaniei vor fi prezentati producatori mai putin cunoscuti publicului larg, vor fi organizate degustari de vinuri si evenimente pentru presa.

 

In ianuarie 2017, restaurantul El Pato a initiat campania de prezentare a pietei de vinuri „Veni, Vidi, Vinum” cu scopul de a oferi iubitorilor de vinuri posibilitatea de a cunoaste vinuri de calitate recomandate de reprezentanti ai companiilor producatoare. Campania se deruleaza timp de 6 luni, in perioada ianuarie – iunie 2017, cu sprijinul partenerilor media si a producatorilor de vin. Pe durata campaniei vor fi prezentati producatori mai putin cunoscuti publicului larg, vor fi organizate degustari de vinuri si evenimente pentru presa.

 

Campania a debutat cu evenimentul de prezentare a vinurilor Cramei Cepari, in cadrul caruia au fost oferite spre degustare 3 vinuri din colectia privata Ilarie Prioteasa: Cabernet Sauvignon, Cramposie si Rosé. La eveniment au participat clienti ai restaurantului El Pato, jurnalisti si iubitori ai vinurilor de calitate.

 

Campania va continua cu o noua degustare in cadrul careia va fi lansata oficial campania ”Veni, Vidi, Vinum”, in prezenta mass-mediei, a reprezentantilor companiilor producatoare si a publicului larg.

 

”Am inceput campania ”Veni, Vidi, Vinum” cu scopul de a prezenta publicului larg vinuri bune create de companii producatoare mai mici si, din aceste motive, mai putin vizibile. Pornind de la numele campaniei care este o asociere cu celebra zicala atribuita lui Julius Cezar (”Veni, Vidi, Vici” = ”Am venit, Am vazut, Am invins”) si pana la Motto-ul campaniei ”Un vin bun dupa serviciu…”, prin toate actiunile incercam sa venim in sprijinul producatorilor de vinuri mai putin cunoscuti si sa-i prezentam atat clientilor nostri, cat si publicului larg”, a declarat Florian Barac, manager si actionar El Pato.

 

Despre El Pato

Restaurantul El Pato a fost creat in 2008 sub numele Chez Marie Icoanei dezvoltandu-si, timp de 8 ani, o clientela iubitoare de mancare de calitate si vinuri bune.

In 2016, pentru a raspunde tendintelor pietei, restaurantul a trecut printr-un proces de rebranding in cadrul caruia si-a schimbat numele si infatisarea dar si-a pastrat personalul si calitatea servciilor. Meniul restaurantului este international, fiind imbogatit cu produse romanesti si preparate pe baza de carne de rata.

In prezent, El Pato este unul dintre putinele restaurante de sine-statatoare din Capitala, in care se poate lua micul dejun si singurul local din Bucuresti cu o pagina de meniu plina cu mancaruri din carne de rata.

 

Contact

Restaurant El Pato

Date de contact:
Nume: Larisa Toader
Functie: PR Manager
Email: pr@elpato.ro
Telefon: 0730.344.810


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
El Pato, Bucuresti, restaurant, Veni, Vidi, Vinum, degustare de vinuri


Comunicat publicat de: Russenart Communications (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Russenart Communications

O reteta de pizza creata pentru Luna Femeii, Petala de primavara

#Monden #Bucuresti Vizualizari: 78
Ingrediente pentru fiecare Petala de primavara 220 g. aluat • 140 g. Faina alba 00 • 1 g. Drojdie proaspata • 175 ml. Apa filtrata • 4 g. Sare de mare Topping 1 dovlecel mic 50 g. de branza de capra 1 fir de marar 2 catei de usturoi Mod de preparare aluat Se pune drojdia in apa calduta si se lasa la dospit 10-15…

Un concept unic in Europa, Pizza in forma de floare a implinit 1 an

#Divertisment #Bucuresti Vizualizari: 77
Pizza Flower a fost creata in ianuarie 2016 si reprezinta un concept unic in Europa. Pizzeria este situata in sectorul 3, fiind singurul local de pe continentul european care prepara si ofera clientilor pizza in forma de floare. Pentru a respecta conceptul, toate retetele de pizza preparate au denumiri de flori: floarea reginei (fara carne), printesa noptii (prosciuto crudo si rucola), floare  de nu-ma-uita (cu…
Vezi profilul Russenart Communications