Restaurantul El Pato lanseaza campania de prezentare a pietei de vinuri, Veni, Vidi, Vinum

#Social #Bucuresti Vizualizari: 220

In ianuarie 2017, restaurantul El Pato a initiat campania de prezentare a pietei de vinuri „Veni, Vidi, Vinum” cu scopul de a oferi iubitorilor de vinuri posibilitatea de a cunoaste vinuri de calitate recomandate de reprezentanti ai companiilor producatoare. Campania se deruleaza timp de 6 luni, in perioada ianuarie – iunie 2017, cu sprijinul partenerilor media si a producatorilor de vin. Pe durata campaniei vor fi prezentati producatori mai putin cunoscuti publicului larg, vor fi organizate degustari de vinuri si evenimente pentru presa.

 

In ianuarie 2017, restaurantul El Pato a initiat campania de prezentare a pietei de vinuri „Veni, Vidi, Vinum” cu scopul de a oferi iubitorilor de vinuri posibilitatea de a cunoaste vinuri de calitate recomandate de reprezentanti ai companiilor producatoare. Campania se deruleaza timp de 6 luni, in perioada ianuarie – iunie 2017, cu sprijinul partenerilor media si a producatorilor de vin. Pe durata campaniei vor fi prezentati producatori mai putin cunoscuti publicului larg, vor fi organizate degustari de vinuri si evenimente pentru presa.

 

Campania a debutat cu evenimentul de prezentare a vinurilor Cramei Cepari, in cadrul caruia au fost oferite spre degustare 3 vinuri din colectia privata Ilarie Prioteasa: Cabernet Sauvignon, Cramposie si Rosé. La eveniment au participat clienti ai restaurantului El Pato, jurnalisti si iubitori ai vinurilor de calitate.

 

Campania va continua cu o noua degustare in cadrul careia va fi lansata oficial campania ”Veni, Vidi, Vinum”, in prezenta mass-mediei, a reprezentantilor companiilor producatoare si a publicului larg.

 

”Am inceput campania ”Veni, Vidi, Vinum” cu scopul de a prezenta publicului larg vinuri bune create de companii producatoare mai mici si, din aceste motive, mai putin vizibile. Pornind de la numele campaniei care este o asociere cu celebra zicala atribuita lui Julius Cezar (”Veni, Vidi, Vici” = ”Am venit, Am vazut, Am invins”) si pana la Motto-ul campaniei ”Un vin bun dupa serviciu…”, prin toate actiunile incercam sa venim in sprijinul producatorilor de vinuri mai putin cunoscuti si sa-i prezentam atat clientilor nostri, cat si publicului larg”, a declarat Florian Barac, manager si actionar El Pato.

 

Despre El Pato

Restaurantul El Pato a fost creat in 2008 sub numele Chez Marie Icoanei dezvoltandu-si, timp de 8 ani, o clientela iubitoare de mancare de calitate si vinuri bune.

In 2016, pentru a raspunde tendintelor pietei, restaurantul a trecut printr-un proces de rebranding in cadrul caruia si-a schimbat numele si infatisarea dar si-a pastrat personalul si calitatea servciilor. Meniul restaurantului este international, fiind imbogatit cu produse romanesti si preparate pe baza de carne de rata.

In prezent, El Pato este unul dintre putinele restaurante de sine-statatoare din Capitala, in care se poate lua micul dejun si singurul local din Bucuresti cu o pagina de meniu plina cu mancaruri din carne de rata.

 

Contact

Restaurant El Pato

Date de contact:
Nume: Larisa Toader
Functie: PR Manager
Email: pr@elpato.ro
Telefon: 0730.344.810


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
El Pato, Bucuresti, restaurant, Veni, Vidi, Vinum, degustare de vinuri


Comunicat publicat de: Russenart Communications (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Russenart Communications

Unica Sport Romania lanseaza 3 programe de slabit pentru mirese

#Sport #Bucuresti Vizualizari: 84
In luna mai, Unica Sport Romania lanseaza 3 programe de slabit pentru mirese, destinate tuturor femeilor care doresc sa slabeasca sanatos inainte de nunta, fara a adauga ulterior kilogramele pierdute. Fiecare program de slabit determina scaderea in greutate cu 5 kg., 10 kg. sau 15 kg. si poate dura intre 1 luna si 3 luni, cuprinzand: o Testare Nutriţionala Fiziologica, un Regim Alimentar Personalizat, masaje…

Conceptul unic in Europa, Pizza Flower lanseaza programul de francizare

In mai 2017, Pizza Flower lanseaza programul de extindere in sistem de franciza, in cadrul caruia compania isi propune sa deschida noi locatii in sectoarele 1 si 2, in 2017, pe langa cea existenta in sectorul 3 si sa studieze oportunitatile de extindere in alte orase cu potential din tara. Costul pentru deschiderea unei locatii se situeaza intre 18.000 si 40.000 de euro, in functie…

Strumful Jucaus ofera 10 jocuri educative pentru invatarea prin joaca

#Social #Cluj Vizualizari: 112
Invatarea prin joaca este o metoda foarte utila, folosita in educatia copilului deoarece joaca este o activitate distractiva pentru copil prin care se maturizeaza emotional, dobandeste incredere in fortele proprii si descopera lucruri noi. Joaca este cea mai buna tehnica pe care parintii o pot folosi pentru a-l ajuta pe copil sa invete lucruri noi. De-a lungul timpului, specialistii in psihologia copilului si producatorii de…

Unica Sport Romania lanseaza Epilarea cu zahar

#Sport #Bucuresti Vizualizari: 120
Cum se realizează epilarea cu zahăr? Se folosesc: două căni cu zahăr, zeama de la o jumătate de lămâie şi o jumătate de pahar cu apă. Se amestecă zahărul, zeamă de lămâie și apa, până ce zahărul se topeşte şi se obţine un sirop. Se pune recipientul la foc mic şi se amestecă mereu până ce amestecul începe să fiarbă şi se transformă într-o cremă…

O reteta speciala de sub podul Galata, Balik Ekmek (Peste in paine sau Galata Bridge)

#Divertisment #Bucuresti Vizualizari: 127
Reteta Balik Ekmek (peste in paine) este o reteta turceasca, un preparat simplu, cu un gust special si servire rapida. Reteta a fost preluata din Istanbul, de sub Podul Galatei (podul care leaga zona Tacskim-Tunel de Sultanahmet) si poate fi testata la Peter’s Kitchen, pe strada Sperantei, Nr. 6 Sector 2, Bucuresti. Ingrediente: 90/100 g file de macrou (neafumat) ½ ceapa rosie ½ rosie proaspata…
Vezi profilul Russenart Communications