Nomade Communication vorbește despre personal banding la Conferințele Open4Business Cluj - Napoca

Adriana Cocîrță (CEO & Owner Nomade Communication) a deschis cea de a doua zi a conferinței Open4Business organizată de către revista Transilvania Business. Prezentarea a avut drept temă brandingul personal și s-a axat pe evidențierea importanței acestuia pentru orice profesionist, fie el angajat sau antreprenor

Într-o piață profesională dinamică și concurențială, investiția în brandul personal se află într-o relație directă cu succesul sau eșecul unei afaceri sau a unei cariere. De aceea, o identitate de brand construită corect și într-un mod profesionist îi va permite angajatului să acceseze mai ușor job-ul dorit. În egală măsură, pentru antreprenori, alăturarea imaginii personale de cea a brandului dă o dimeniune umană companiei și realizează un transfer de încredere către aceasta și invers.

Revista Transilvania Business, editată la Cluj-Napoca, este o publicație națională, cu apariție lunară. Conferința Open4Business a început joi (18 mai) cu prezentarea anuarului România Rezidenţial – Ghidul locuinţei perfecte și Conferinţa Reconsider Real Estate and Logistics – From the building you live in, to the building you work in. De-a lungul următoarei zile a avut loc Conferinţa Creat în Transilvania – Redefining regional opportunities care a debutat cu un panel despre brand și branding personal și a continuat cu poveștile de succes ale unor branduri din Transilvania. Evenimentul s-a terminat sâmbătă cu Turneul de golf Transilvania Business Challenger.

Despre eveniment, Adriana Cocîrță spune: Colaborarea cu cei de la Transilvania Business a fost o plăcere încă din momentul în care am primit întrebările pentru interviul dincel mai recent număr și o bucurie atunci când am primit invitația de a deschide conferința de vineri cu o prezentare despre personal branding. Aceasta este una dintre temele mele preferate deoarece investiția în construirea unui brand personal corect și coerent reprezintă una dintre cele mai importante pe care o persoană le poate face. Imaginea impecabilă a unui profesionist îi va aduce o reputație ireproșabilă și o vizibilitate plină de beneficii.

Date de contact:
Nume: Mihaela Cocîrță
Functie: PR Manager
Email: mihaela.cocirta@nomade.ro
Telefon: 0753.349.112




Cuvinte cheie:
personal branding,imagine,reputatie


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Nomade Communication – Brand Ambassador AvocatNet

De peste 15 ani, AvocatNet explică legislația pe înțelesul tuturor din dorința ca aceștia să fie informați corect și la timp cu privire la toate schimbările legislative care apar și care le influențează, în mod direct, activitatea. În tot acest timp, AvocatNet a reușit să devină un reper solid de informare având peste 3 milioane de vizitatori unici pe lună, conform BRAT, dintre care majoritatea…

Nomade Communication – partener strategic pentru Digital Experts Hub

Unul dintre cele mai importante proiecte create este Digital Breakfast – o serie de evenimente lunare dedicate profesioniștilor de comunicare și marketing, antreprenorilor și celor care sunt interesați de a fi la curent cu cele mai noi informații din marketing, comunicare, digital și multe altele conexe. Întâlnirile lunare, de o jumătate de zi, dimineaţa, au o tematică stabilită pe marginea căreia atât vorbitorii invitați, cât…

Alpha Power Media & Communication intră pe noi pieţe din Europa

Una dintre cele mai importante strategii atunci când vorbim de customer care este aceea de a te adapta, cât de mult posibil, nevoilor și dorințelor clienților, fie că este vorba de cei existenți sau de cei doriți. Studiile în domeniu arată faptul că o companie trebuie să fie „fit for its customers”, ceea ce înseamnă că aceasta trebuie să genereze o experiență cât mai bună…

Talent Reserve și FoxSalesJobs - servicii integrate de recrutare

Programul de evaluare a candidaților și Programul de integrare a noului angajat la locul de muncă – adresate managerilor din companii – au fost create cu scopul de a oferi soluții aplicate provocărilor pe care aceștia le întâlnesc în momentul recrutării și selecției candidaților și în etapa de integrare a noului angajat. Cel mai important obiectiv al programelor este creșetera calității și eficienței proceselor de…

Customer care - un trend aflat în ascensiune în 2017

Clienții beneficiază de o ofertă extrem de variată în orice industrie, de informații vaste care îi ajută să analizeze produsele și serviciile în timp real și să determine care este cea mai bună soluție pentru ei. Studiile arată că relația furnizor – client din procesul de achiziție și managementul experienței clienților vor determina succesul afacerii. Pe de altă parte, o companie care nu investește în…
Vezi profilul Nomade Communication