METRO și Techstars prezintă pe 16 februarie, în București, programul METRO Accelerator pentru Retail

 

Startup-urile din România se pot înscrie până pe 12 martie 2017. 

  • Sunt căutate inovaţii şi tehnologii pentru comercianţi independenţi şi retaileri
  • 10 startup-uri câștigătoare alese din toată lumea; România participă în premieră
  • Program de training, consultanță și dezvoltare pentru startup-urile câștigătoare, pe durata a trei luni, începând cu 12 iunie, la Berlin
  • Investiții în valoare de 120.000 euro pentru fiecare startup câștigător
  • Toți cei interesați din România pot aplica pe site-ul www.metroaccelerator.com până pe 12 martie 2017
  • Eveniment de prezentare și întalniri cu consultanții METRO și Techstars, in data de  
  • 16 februarie 2017, la TechHub, București.

București, 16 februarie 2017: METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company (METRO GROUP W&FS Co.) și Techstars caută cele mai bune idei digitale prin programul METRO Accelerator pentru Retail, susținut de Techstars, cu scopul de a crea soluţii digitale, utile în sectorul de retail. Soluțiile câștigătoare vor fi testate începând cu luna septembrie 2017.

Startup-urile din România pot aplica până pe data de 12 martie 2017, pe site-ul www.metroaccelerator.com, competiția fiind deschisă aplicanților din întreaga lume. Aplicațiile se fac în limba engleză și constau în completarea unui chestionar și, opțional, trimiterea unui material video. Ideile trimise vor fi evaluate și selectate de un grup de consultanți METRO GROUP și Techstars prin interviuri telefonice sau față în față, iar câștigătorii vor fi anunțați pe 12 iunie 2017, la Berlin.

Fiecare startup câștigător va beneficia de consultanță din partea unui grup de mentori, format din reprezentanți METRO, Techstars, precum și de la companii partenere pe durata a trei luni (iunie-septembrie), de la momentul anunțării acestora. De asemenea, fiecare startup va primi investiții în valoare de 120.000 euro din partea METRO pentru dezvoltarea ideii propuse. Echipele de startup își vor prezenta companiile în fața investitorilor, reprezentanților principalilor lideri din domeniu și publicului, în cadrul Demo Day – Ziua Demo (de testare), care va fi organizată în septembrie 2017, la Berlin.

Startup-urile interesate din România au ocazia de a îi cunoaște pe coordonatorii programului METRO Accelerator pentru Retail, susținut de Techstars la București, pe data de 16 februarie, în cadrul unui eveniment de prezentare, desfășurat la TechHub (Strada Nicolae Filipescu, nr. 39-41).

Agenda evenimentului cuprinde atât întâlniri 1 la 1 între reprezentanții METRO Accelerator și startup-urile interesate, cât și prezentarea propriu-zisă a programului, astfel încât participanții vor putea interacționa și afla mai multe detalii despre cum își pot construi un plan de succes și despre ce inseamnă participarea în programul METRO Accelerator pentru Retail, susținut de Techstars din 2017.

Mai multe informații despre inițiativă sunt disponibile la www.metroaccelerator.com, precum și la https://retail.metroaccelerator.com/2016/12/22/want-to-change-shopping-hate-checkouts-join-our-metro-accelerator-for-retail/, respectiv https://www.metro.ro/descopera-metro/comunicate-de-presa/metro-accelerator.

Sub umbrela METRO Accelerator, susținut de Techstars, METRO și Techstars, prin două programe, ajută echipele internaționale de start-up, în dezvoltarea de soluții digitale. Unul dintre programe se concentrează asupra soluțiilor pentru sectorul hotelier, al restaurantelor și catering-ului, în timp ce al doilea program are drept obiectiv industria de retail. În cadrul programelor desfășurate pe o perioadă de trei luni, la Berlin, mentorii cu experiență și experții vor ajuta zece echipe de startup selectate pentru a-și dezvolta propria afacere, cu privire la clienți și investitori. METRO Accelerator, susținut de Techstars, a fost lansat în anul 2015, printr-un program dedicat sectorului HoReCa, unic în lume și desfășurat în mod regulat. Mai multe informații sunt disponibile la www.metroaccelerator.com

METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company (W&FS Co.) este unul dintre liderii comerţului la scară mondială. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO Cash & Carry și Real, precum și alte companii asociate, METRO GROUP W&FS Co. operează în 35 de țări și numără peste 140.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, METRO GROUP W&FS Co. a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Techstars este un ecosistem global care consolidează afacerile antreprenorilor, în vederea implementării noilor tehnologii pe piață, oriunde în lume. Prin zeci de programe de tip accelerator, acționate prin mentorat și mii de programe de start-up la nivel mondial, Techstars susține cei mai promițători antreprenori pe tot parcursul călătoriei lor, de la inspirație la IPO. Techstars oferă acces zecilor de mii de lideri ai comunităților, fondatori, mentori, investitori și corporații, permițându-le antreprenorilor să accelereze ritmul de inovare și Do More Faster™. Techstars susține fiecare etapă a călătoriei antreprenoriale – de la idei la investiții cu capital mixt, la M&A și IPO. Pentru mai multe informații, vizitați site-ul: www.techstars.com.

Contact

METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company

Corporate Communications and Public Policy

Telephone +49 (0) 211 68 86-42 52

presse@metro.de

Contact

Adina Tîmplaru

Head of Corporate Communications

METRO Cash & Carry România

E-mail: adina.timplaru@metro.ro; pr@metro.ro

Date de contact:
Nume: Adina Tîmplaru
Functie: Head of Corporate Communications
Email: adina.timplaru@metro.ro; pr@metro.ro




Comunicat publicat de: METRO Cash & Carry Romania (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de METRO Cash & Carry Romania

METRO Accelerator susţinut de Techstars lansează primul program cu soluţii digitale pentru sectorul de retail

■ Noul METRO Accelerator pentru Retail, susţinut de Techstars: METRO şi Real au în vedere dezvoltarea de servicii digitale pentru sectorul de retail ■ Sunt căutate inovaţii şi tehnologii pentru comercianţi independenţi şi retaileri ■ Un program cu o durată de trei luni pentru 10 startup-uri, care va completa programul Accelerator existent privind digitalizarea sectorului HoReCa ■ Cei interesați pot aplica pe site-ul  www.metroaccelerator.com În cadrul parteneriatului cu Techstars,…
Vezi profilul METRO Cash & Carry Romania