La cea de-a 30-a ediție a Concursului de Desene, Carrefour România a invitat peste 310.000 de copii din peste 680 de scoli din 19 oraşe ale tarii să coloreze îndrăgitele personaje „Trolii”

Carrefour România a organizat cea de-a 30-a ediție a tradiționalului concurs de desene pentru copii și a pregătit, cu această ocazie a ediției de Crăciun, planșe de colorat cu haioasele personaje din filmul Trolii, desenele animate îndrăgite de copii, care a cuprins România anul acesta și le-a stimulat imaginația micuților, îndemnându-i să deseneze sau să își creeze eroii preferați. 

 

Concursul s-a desfășurat în perioada 21 noiembrie – 15 decembrie, în școlile generale din proximitatea hipermarketurilor Carrefour din întreaga țară, dar și pe platforma online dedicată concursului (https://carrefour.ro/concurs-desene/). În plus, anul acesta, s-au alăturat concursului și școlile din orașul Piatra-Neamț, unde s-a deschis cel mai nou magazin al companiei, dar și școlile din proximitatea celor mai noi hipermarkeuri Carrefour din București, Veranda – zona Piaţa Bucur Obor şi ParkLake – zona Vitan.

 

La aceasta ediţie, au participat peste 310.000 de elevi, din clasele 0-8, de la 682 de școli care au primit planșe, din cele 19 orașe în care Carrefour își desfășoară activitatea: București, Brașov, Ploiești, Constanța, Iași, Cluj, Brăila, Suceava, Pitești, Focșani, Oradea, Sibiu, Buzău, Drobeta, Botoșani, Galați, Târgu Jiu, Timișoara și Piatra Neamț.

 

“Ne bucurăm să prezentăm câștigătorii celei de-a 30-a ediții a Concursului de Desene, cu ocazia Crăciunului, și să ne întâlnim din nou cu micii artişti talentați. Anul acesta am dat curs imaginației și i-am invitat să deseneze personajele lor preferate din desenele animate Trolii, iar la final, le-am premiat creativitatea și exprimarea artistică. Desenele lor pot fi vizualizate atât direct în magazinele noastre din țară, cât şi în varianta online pe site-ul concursului de desene online, https://carrefour.ro/concurs-desene/. Mai mult decat atât,pe lângă tematica plină de culoarea, în fiecare an ne dorim sa aducem un element de noutatea pentru concursul de desene online, iar pentru aceasta ediţie acesta constă în faptul că planşa de desen poate fi desenată direct de pe site-ul concursului, fără a fi necesară imprimarea acesteia.”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour România.

 

Premiul cel mare al concursului in şcoli este oferit de Carrefour şi constă în 19 excursii la parcul de distracţii   „Shreck’s Adventure” din Londra, unde copii vor avea ocazia să se întâlnească cu persoanjele lor preferate din desenele animate „Trolii”, excursii împarţite pe fiecare oraş participant. Astfel, 19 elevi norocoşi, împreună cu familiile lor, se vor distra timp de un weekend alături de personajele lor preferate.

 

Pentru elevii care participă la concursul din școli, premiile, prin tragere la sorţi, sunt următoarele:

 

. Premiul I – 19 excursii de un weekend, pentru câștigători și familiile lor (2 copii și 2 adulți) la „Shreck’s Adventure” din Londra;

 

. Premiul II –  19 laptopuri (1 premiu/oraş);

 

. Premiul III – 32 de biciclete (1 premiu/magazin);

 

. Mențiuni clasele V-VIII – 32 de tablete (1 premiu/magazin);

 

. Mențiuni clasele 0-IV – 32 de smartphone-uri (1 premiu/magazin);

 

. Mențiuni speciale –320 de cupoane de cumpărături Carrefour în valoare de 100 lei (10 premii/magazin);

 

. Premii colective – 3200 de premii pentru  fiecare hipermarket participant (100 de premii/hipermarket);

 

Cu peste 5000 de planşe înscrise, concursul online, aflat la cea de-a 5-a ediție, oferă ca premii, pentru primele 3 locuri, prin tragere la sorţi, următoarele:

 

. Locul 1 – Laptop Apple MacBook Air, Display 11 inch, 4GB Ram si 128 GB SSD

 

. Locul 2 – Apple iPad Air 2, Wifi, 16 Gb, culoarea negru

 

. Locul 3 – Apple Watch Sport, 38mm, bratara sport, culoarea negru

 

De asemenea, planșele care nu vor fi câștigătoarele marilor premii ale concursului online, vor avea șansa totuși de a fi premiate cu unul dintre cele 30 de vouchere de cumpărături în valoare de 300 RON, valabile în toate hipermarketurile Carrefour, indiferent de numărul de voturi acumulat.

 

Extragerea pentru concursul de desene online va avea loc în data de 16 Decembrie 2016, iar lista castigatorii va putea fi consultata pe site-ul Carrefour Romania : www.carrefour.ro.

 

Mai multe informații, atât despre regulamentul concursului traditional şi online, cât şi pașii de înscriere sunt disponibile pe site-ul http://carrefour.ro/concurs-desene/.

 

Premiile sunt oferite de Carrefour și partenerii săi: BestCourier, APLI, CMP Morocolor, DHS Distribution, Edding, Just Master Activities, Lecolor, RTC, Junior şi TEDI.

 

Despre Carrefour: 

 

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

 

În România, Grupul Carrefour numără 287 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 116 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro si 86 de magazine Billa.
Galerie foto:


Cuvinte cheie:
Carrefour, concurs, desene, copii, Crăciun


Comunicat publicat de: Administrator (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

Grupul Carrefour a început remodelarile magazinelor BILLA, începand cu 1 martie!

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achizitia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din România, ca prezență geografică, întărindu-și astfel oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți. Din 4 iulie 2016 a…

Holzindustrie Schweighofer continuă implementarea planului solid pentru o industrie sustenabilă a lemnului

“Una dintre preocupările noastre principale este să achiziționăm doar lemn recoltat în condiții legale, de aceea am pus la punct un sistem de control sporit pentru a asigura un lanț mai durabil și complet de aprovizionare. Mai mult, implementăm în România un sistem foarte modern de urmărire prin GPS. Timflow urmărește traseul lemnului de la locul de încărcare până la fabricile noastre. Toate aceste date…

RENOMIA SRBA Insurance Broker si-a premiat angajatii si partenerii

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 153
Intr-o atmosfera de lucru intens, cei peste 100 de participanti au beneficiat de analize si prezentari interesante, sustinute de catre echipa de management a companiei impreuna cu Ms. Klara Kodua, directorul departamentului international al Renomia Group, avocati si specialisti in training. Pe parcursul galei, invitatii au beneficiat si de momente relaxante iar buna dispozitie  a fost apanajul serii.   “Urmare a actiunilor constante si consecvente…

Începând cu luna martie 2017, toate persoanele care achiziționează bilet de intrare la patinoarul Telekom Arena beneficiază de acces gratuit la galeria Țiriac Collection

Având în vedere proximitatea celor două locații, părinții pot profita de oportunitate și pot organiza pentru cei mici un program benefic pentru sănătatea și dezvoltarea acestora. O sesiune de patinaj pe gheața singurului patinoar de dimensiuni olimpice din zona București-Ilfov poate fi urmată de o după-amiază educativă petrecută în familie la galeria Țiriac Collection, care reunește automobile și motociclete remarcabile, adevărate repere pentru evoluția industriei…

NN Group îl numește pe Marius Popescu CEO al NN din Turcia

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 181
Marius Popescu se alătură echipei din Turcia după 12 ani petrecuți alături de echipa din România. În cadrul organizației din România, Marius a ocupat numeroase poziții de management, printre acestea numărându-se cele de CEO al NN Investment Partners și CEO al NN Pensii. A fost numit CEO al NN în România începând din 2013 și, împreună cu echipa sa, a contribuit la consolidarea poziției de…
Vezi profilul Administrator