Kaufland, trendsetter în retail: singura companie care obține pentru al doilea an consecutiv titlul de angajator de top în România

Kaufland, lider pe piața de retail, primește pentru al doilea an consecutiv certificarea internațională de Top Angajator în România, acordată de institutul independent Top Employer din Olanda. Recunoașterea a fost acordată pentru strategia locală remarcabilă practicată de companie în recrutarea, motivarea și retenția angajaților săi, Kaufland România devenind astfel un model și pentru celelalte companii din industrie.

Kaufland, lider pe piața de retail, primește pentru al doilea an consecutiv certificarea internațională de Top Angajator în România, acordată de institutul independent Top Employer din Olanda.

Top Employer Institute din Olanda este o organizație independentă care întreprinde anual un amplu proces menit să auditeze și să certifice companii de top din întreaga lume care demonstrează că asigură condiții optime angajaților săi în vederea desfășurării activității și atingerii obiectivelor de performanță.

În cadrul procesului de analiză sunt luate în considerare următoarele criterii: beneficiile primare și secundare oferite angajaților, condițiile de lucru, pregătirea profesională şi dezvoltarea carierei, precum și cultura organizaţională. Astfel, Kaufland s-a remarcat pe piața de retail din România prin proiectele de instruire, dezvoltare personală şi profesională dedicate echipei, sistemul de beneficii inovator, precum și programele de responsabilitate socială.

Obţinerea acestei certificări, pentru al doilea an consecutiv, demonstrează că preocuparea noastră de a face lucrurile la cele mai înalte standarde continuă să aducă rezultate excelente. Strategia de extindere a rețelei Kaufland ne ajută să fim printre cei mai dinamici angajatori din România, prin crearea continuă de noi locuri de muncă. Avem o ofertă de joburi amplă și diversificată, cu oportunități în toate etapele carierei, fie că vorbim de entry level sau poziții de management. În plus, suntem foarte atenți la nevoile și așteptările colegilor noștri oferindu-le pachete de beneficii competitive și sprijinindu-i să aibă un echilibru sănătos între viața profesională și cea personală.

Această certificare ne determină să continuăm dezvoltarea de inițiative apreciate la nivel internațional care totodată devin și o referință pentru piața locală”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting, Engagement and Employer Branding Director în cadrul Kaufland România.

Kaufland a anunțat că, începând cu luna martie a acestui an, va crește salariul minim pentru lucrătorii comerciali din magazine, ajungând astfel la suma de 2.000 lei brut, cu tichete de masă incluse. În funcție de vechime, salariul unui lucrător comercial poate ajunge chiar și până la suma de 3.800 lei brut. Creșterile salariale sunt acordate periodic angajaților, ca parte a unui sistem bine pus la punct de salarizare în trepte, reglementat pentru minim 3 ani de activitate în cadrul Kaufland.

Mai mult, compania oferă noilor angajați o zi de concediu de odihnă în plus față de numărul minim legal. Pe măsură ce aceștia câștigă vechime, obțin progresiv și zile de concediu suplimentare, putând ajunge la un număr total de 27 de zile lucrătoare.

În prezent, compania deține peste 110 magazine în toată țara și are peste 16.000 de angajați, dintre care 84% fac parte din echipa de vânzări, aproape 9% lucreză în departamentul de logistică, iar restul ocupă poziții în departamentele din sediul central. Vârsta medie a angajaților Kaufland este de 36 de ani, iar salariul mediu brut în companie este de 2.984 de lei.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.200 de magazine în 7 țări. Kaufland este prezent în România de peste 11 ani cu un număr de 110 magazine deschise. Cu peste 16.000 de angajați, Kaufland România se află în topul celor mai doriți angajatori din România. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei Kaufland și credem că într-adevăr educația reprezintă baza societății și o investiție în viitor. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmărim implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pe lângă educație și sănătate, sprijinim proiectele dedicate protecției mediu înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate.



Comunicat publicat de: Administrator (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

Grupul Carrefour a început remodelarile magazinelor BILLA, începand cu 1 martie!

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achizitia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din România, ca prezență geografică, întărindu-și astfel oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți. Din 4 iulie 2016 a…

Holzindustrie Schweighofer continuă implementarea planului solid pentru o industrie sustenabilă a lemnului

“Una dintre preocupările noastre principale este să achiziționăm doar lemn recoltat în condiții legale, de aceea am pus la punct un sistem de control sporit pentru a asigura un lanț mai durabil și complet de aprovizionare. Mai mult, implementăm în România un sistem foarte modern de urmărire prin GPS. Timflow urmărește traseul lemnului de la locul de încărcare până la fabricile noastre. Toate aceste date…

RENOMIA SRBA Insurance Broker si-a premiat angajatii si partenerii

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 158
Intr-o atmosfera de lucru intens, cei peste 100 de participanti au beneficiat de analize si prezentari interesante, sustinute de catre echipa de management a companiei impreuna cu Ms. Klara Kodua, directorul departamentului international al Renomia Group, avocati si specialisti in training. Pe parcursul galei, invitatii au beneficiat si de momente relaxante iar buna dispozitie  a fost apanajul serii.   “Urmare a actiunilor constante si consecvente…

Începând cu luna martie 2017, toate persoanele care achiziționează bilet de intrare la patinoarul Telekom Arena beneficiază de acces gratuit la galeria Țiriac Collection

Având în vedere proximitatea celor două locații, părinții pot profita de oportunitate și pot organiza pentru cei mici un program benefic pentru sănătatea și dezvoltarea acestora. O sesiune de patinaj pe gheața singurului patinoar de dimensiuni olimpice din zona București-Ilfov poate fi urmată de o după-amiază educativă petrecută în familie la galeria Țiriac Collection, care reunește automobile și motociclete remarcabile, adevărate repere pentru evoluția industriei…

NN Group îl numește pe Marius Popescu CEO al NN din Turcia

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 184
Marius Popescu se alătură echipei din Turcia după 12 ani petrecuți alături de echipa din România. În cadrul organizației din România, Marius a ocupat numeroase poziții de management, printre acestea numărându-se cele de CEO al NN Investment Partners și CEO al NN Pensii. A fost numit CEO al NN în România începând din 2013 și, împreună cu echipa sa, a contribuit la consolidarea poziției de…
Vezi profilul Administrator