În luna dedicată femeii, IT’S OK TO BE A MODERN CLASSIC

Martie 2017 – Luna martie este despre frumuseţe, stil, atitudine şi preţuirea valorilor feminine. Simboluri ale generaţiilor trecute și etaloane de stil precum Brigitte Bardot, Marilyn Monroe sau Audrey Hepburn reflectă încă aceste calități și aduc un plus de inspirație în noua campanie de imagine Băneasa Shopping City desfășurată sub mesajul IT’S OK TO BE A MODERN CLASSIC.

Dacă frumoasa actriţă Briggite Bardot ne poate fi un exemplu pentru stilul său elegant, dar totodată simplu, iar Audrey Hepburn ne poate fi model de frumuseţe şi eleganţă deopotrivă, Marilyn Monroe ne poate inspira, la polul opus, cu senzualitatea şi feminitatea caracteristică, ambele reflectate în ţinutele sale provocatoare, care au cucerit prin încredere şi strălucire.

Pe parcursul lunii martie, femeile care iubesc să se exprime autentic vor avea parte de o serie de surprize și experiențe care să le încurajeze manifestarea creativității în dezvoltarea sau susținerea stilului personal, fie că vorbim de unul clasic, modern sau modern classic.

Reinterpretarea și îmbinarea celor două stiluri pot reprezenta o adevărată provocare în contextul atractivității ofertelor exclusiviste și mixului unic de branduri prezente în centrul comercial, însă diversitatea, precum și noile colecții de primăvară cu care Băneasa Shopping City își va întâmpina clientele vor fi o sursă de inspirație atât pentru ținute, cât și pentru atitudine.

Noua campanie încurajează toate doamnele şi domnişoarele să îşi creeze propriul stil fără reţineri, să uite de reguli, întocmai filozofiei de brand exprimate prin îndemnul All In The Name Of Fashion. Şi pentru că Băneasa Shopping City este nu numai un spațiu al fashion-ului, ci şi al experienţelor memorabile, sunteţi aşteptate la cumpărături inspirate pentru a vă manifesta personalitatea şi stilul. Clasic, modern sau modern classic? Tu ce alegi?

 

***

 

 

Despre Băneasa Shopping City

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial include și o zonă impresionantă de divertisment, Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluţionară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale (producţii proprii de teatru sau transmisiuni live de pe marile scene ale lumii). Aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.

Date de contact:
Nume: Alexandra Nedelcu
Functie: PR Executive
Email: alexandra.nedelcu@fcb.ro
Telefon: 0725 354 617




Comunicat publicat de: FCB (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de FCB

Simte cea mai delicata imbratisare cu noua spuma de dus de la NIVEA. Transforma experienta dusului intr-un moment de rasfat suprem!

#Monden #Bucuresti Vizualizari: 73
Pentru aceste momente de rasfat, noua spuma de dus de la NIVEA iti ofera cea mai delicata imbratisare si cea mai fina ingrijire de pana acum. Prin textura bogata, aceasta iti va rasfata corpul si simturile, transformand momentul dusului intr-o experienta senzoriala minunata, pe care ai vrea sa o repeti continuu. Spuma luxurianta se intinde delicat pe piele, hidratand-o in profunzime, lasand-o matasoasa si usor…

NIVEA demarează cea de-a doua etapă a proiectului educațional #LikeYourself

Sesiunile au fost ilustrate cu materiale video, imagini sugestive și scheme atractive astfel încât elevele să parcurgă ușor informația și să rețină sfaturi utile. Pe parcursul întâlnirilor, adolescentele au pus întrebări, au interacționat cu echipa NIVEA și au aflat mai multe informații despre tenul lor din aplicația de mobil #LikeYourself, disponibilă pentru  iOS și Android. Aceasta a fost creată special pentru ele, cu informații despre…
Vezi profilul FCB