Grupul Carrefour a început remodelarile magazinelor BILLA, începand cu 1 martie!

București 14 martie 2017: Carrefour a deschis pe 1 martie Market Liberty Mall, primul magazin Billa remodelat şi redeschis sub brandul Market de la data preluării pe 29 iunie 2016 a celor 86 de magazine Billa în România, devenind primul operator de supermarketuri din Romania ca prezență geografică, întărindu-și oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți. Astfel, Carrefour a prezentat azi, 14 martie, în cadrul unei conferințe de presă, noul concept de supermarket bazat pe 5 axe principale: prețuri mai mici la sute de produse; gamă mai largă de produse atât food, cât și non-food; layout și ambianță ameliorate în magazine; servicii noi pentru clienți și angajați.

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe.

Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achizitia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din România, ca prezență geografică, întărindu-și astfel oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți.

Din 4 iulie 2016 a urmat a treia etapă, una de cunoaștere, care a debutat printr-o caravană de vizite în cele 86 de magazine Billa, din toată țara și la care au luat parte inclusiv membrii top managementului Carrefour Romania.

 

„După caravana vizitelor în magazinele Billa din toată țara, a venit acum momentul celei de-a patra etape în care rezultatele calatoriei noastre s-au materializat și întreaga noastră activitate este sincronizată și integrată. Un astfel de rezultat îl reprezintă primul magazin Billa remodelat și redeschis sub brandul Market, Market Liberty Mall, iar până la finalul anului 2017 toate magazinele vor fi remodelate. Suntem încrezatori ca noul concept de supermarket va raspunde nevoilor și necesităților clienților noștri și astfel să putem oferi acestora tot ce este mai bun din Billa și din Market, a declarat Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania.

Noul model de supermarket se bazează pe 5 axe principale:

 

  1. Prețuri mai mici la sute de produse

Noul Market propune clientilor prețuri mai mici la sute de produse. Pentru cumpărături și mai avantajoase, clienții sunt invitați să caute la raft semnul „Mai ieftin cu Market”.

 

  1. Mii de produse noi în gamă, atât food, cât și non-food

De exemplu, la Market Liberty Mall sunt 3.560 de produse noi semnalizate la raft cu eticheta ”NOU”, din care peste 2.460  food : produse proaspete, refrigerate, mic dejun, snaking, băcănie și peste 1.100 non-food : textile, menaj, sezon, electronice și electrocasnice mici, cosmetice, detergenți și întreținerea casei.

 

  1. Layout și ambianță ameliorate în magazine

Noul concept de supermarket oferă clienților un parcurs fluid și confortabil la cumpărături, acces usor către toate categoriile, vizibilitate mai mare asupra produselor și modernitate.

 

  1. Servicii noi pentru clienți

La noul Market clienții vor putea economisi timp cu peste 10 servicii noi disponibile la casele de marcat și la standul de SUPER SERVICII: loz in plic, viniete, automat facturi, bilete evenimente, reîncărcare cartele, centru copiere, zebrapay, loteria română, pay point, card de fidelizare.

 

Mai mult, clienții noștri se vor bucura de aceleasi avantaje ale Cardului de fidelitate Billa prin noul Card Plus, valabil și în Market, card pe care îl primesc gratuit și pe loc tot la standul de Super Servicii. Card Plus poate fi folosit apoi imediat pentru cumpărături. Odată cu Card Plus, clienții vor primi și 3 minicarduri detașabile pe care le vor putea oferi altor membri ai familiei, pentru ca aceasta să se bucure de aceleași avantaje. În plus, cu Card Plus, clienţii vor avea parte de cadouri cu ocazia zilei de naştere și de ziua numelui, dar și prilejul de a cumpara peste 400 de produse, mai ieftin, în fiecare lună.

 

De asemenea, pentru ca și la Market să venim în întâmpinarea tuturor clienților, mari și mici, a fost introdusa în magazin casa familiei, pentru familii cu copii. De acum cumpărăturile se pot transforma în experiențe unice și la Market, la casa unde o casiera prietenoasă va încuraja copii să așeze produsele pe bandă. La această casă nu se gasesc dulciuri, tocmai pentru a încuraja un stil aliementar sănătos.

 

  1. Angajații

Unificarea echipelor a reprezentat o provocare și în același timp o bucurie. Pe de o parte, echipele au ajutat la întelegerea modului în care au construit și dezvoltat o frumoasa relație retailer-client, iar pe de altă parte, la descoperirea unor trasături și valori comune, pe care atât echipele Billa, dar și Carrefour le au – competența, amabilitate și profesionalism. Clienții vor regăsi la noul Market aceiași oameni dedicați care i-au întâmpinat când magazinele erau BILLA.

 

„Încă de la început ne-am angajat că vom integra toți angajații BILLA care vor dori să rămână lângă noi.

Chiar campania noastră de comunicare de la toate remodelarile BILLA în Market vor avea ca vedete principale angajații de la BILLA care vor deveni angajați MARKET!, a adaugat Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania.

 

Despre Carrefour

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numără 290 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 118 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 85 de magazine Billa.

Date de contact:
Email: pr_carrefour@carrefour.com


Galerie foto:


Comunicat publicat de: Administrator (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

Holzindustrie Schweighofer continuă implementarea planului solid pentru o industrie sustenabilă a lemnului

“Una dintre preocupările noastre principale este să achiziționăm doar lemn recoltat în condiții legale, de aceea am pus la punct un sistem de control sporit pentru a asigura un lanț mai durabil și complet de aprovizionare. Mai mult, implementăm în România un sistem foarte modern de urmărire prin GPS. Timflow urmărește traseul lemnului de la locul de încărcare până la fabricile noastre. Toate aceste date…

RENOMIA SRBA Insurance Broker si-a premiat angajatii si partenerii

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 149
Intr-o atmosfera de lucru intens, cei peste 100 de participanti au beneficiat de analize si prezentari interesante, sustinute de catre echipa de management a companiei impreuna cu Ms. Klara Kodua, directorul departamentului international al Renomia Group, avocati si specialisti in training. Pe parcursul galei, invitatii au beneficiat si de momente relaxante iar buna dispozitie  a fost apanajul serii.   “Urmare a actiunilor constante si consecvente…

Începând cu luna martie 2017, toate persoanele care achiziționează bilet de intrare la patinoarul Telekom Arena beneficiază de acces gratuit la galeria Țiriac Collection

Având în vedere proximitatea celor două locații, părinții pot profita de oportunitate și pot organiza pentru cei mici un program benefic pentru sănătatea și dezvoltarea acestora. O sesiune de patinaj pe gheața singurului patinoar de dimensiuni olimpice din zona București-Ilfov poate fi urmată de o după-amiază educativă petrecută în familie la galeria Țiriac Collection, care reunește automobile și motociclete remarcabile, adevărate repere pentru evoluția industriei…

NN Group îl numește pe Marius Popescu CEO al NN din Turcia

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 178
Marius Popescu se alătură echipei din Turcia după 12 ani petrecuți alături de echipa din România. În cadrul organizației din România, Marius a ocupat numeroase poziții de management, printre acestea numărându-se cele de CEO al NN Investment Partners și CEO al NN Pensii. A fost numit CEO al NN în România începând din 2013 și, împreună cu echipa sa, a contribuit la consolidarea poziției de…

Kuehne + Nagel se ocupă de servicii de depozitare și distribuție pentru METRO Cash & Carry în Croația, în timp ce METRO Cash & Carry continuă procesul de perfecționare a serviciilor sale de livrare

#Transporturi #Bucuresti Vizualizari: 213
În sfera de aplicare a contractului, Kuehne + Nagel va perfecționa fluxul sortimentelor și bunurilor specifice ale METRO către clienții profesioniști, sub un singur acoperiș. Cuprinzătorul pachet de servicii ale Kuehne + Nagel include depozitarea mărfurilor în diferite zone cu temperatură controlată, controlul calității, ridicarea de la furnizor, livrarea directă de la furnizor la client (cross-docking), precum și furnizarea de servicii cu valoare adăugată, inclusiv…
Vezi profilul Administrator