Gimo.ro redefineste conceptul de promovare al anunturilor imobiliare

#Imobiliar #Bucuresti Vizualizari: 136

GIMO.ro a urmarit inca de la lansare sa propuna pe piata de specialitate un concept modern ce tine in permanenta pasul cu trendurile si tehnologia, pentru a usura si a eficientiza promovarea anunturilor imobiliare in mediul online. In acest scop, administratorii GIMO.ro au sondat atent piata si cerintele clientilor, reusind sa realizeze o strategie de promovare eficienta, ce face uz de popularitatea retelelor de socializare si toate oportunitatile nascute din cresterea rapida a numarului de utilizatori pe internet in ultimii ani.

Schimbarile aduse de GIMO.ro

GIMO.ro incearca revolutioneze si eficientizeze strategia de promovare a anunturilor platite. S-a inceput cu o selectie atenta a site-urilor colaboratoare, de la peste 300, reducandu-se la top 40 ale celor mai bune site-uri din domeniu. Administratorii GIMO.ro sunt insa constienti ca in momentul actual si la viteza cu care evolueaza tehnologia si creste numarul de persoane conectate in permanenta la internet, postarea exclusiva pe site-uri de anunturi nu mai genereaza nivelul optim de trafic pentru rezultate vizibile.

S-au adoptat astfel modalitati de promovare moderne, ce fac uz de retelele de socializare si tehnologia disponibila in momentul actual, in baza studiilor si a sondajelor de opinie ce dezvaluie faptul ca dintre persoanele cu conexiune permanenta la internet aproximativ 80% sunt conectate si verifica periodic una sau mai multe retele de socializare. Este vorba de un trafic greu de obtinut pe domenii de sine statatoare.

Odata cu schimbarea radicala de directie in ceea ce priveste strategia de promovare a anunturilor proprietarilor, GIMO.ro s-a extins pe urmatoarele grupuri si retele de socializare:

1. LinkedIn – se profita de statutul LinkedIN ca fiind cea mai mare retea de socializare de business din lume. Pe grupurile LinkedIn se promoveaza cu succes anunturi ce au ca tinta cumparatori ce dispun de un buget peste medie si au resursele financiare necesare pentru a incheia tranzactii chiar si pe perioada de sfarsit de criza.

2. Facebook – cea mai mare retea de socializare din lume, in momentul actual Facebook, este folosit pentru promovare pe aproape orice domeniu. Administratorii www.GIMO.ro au selectat atent cele mai vizitate grupuri din nisa imobiliara si promoveaza anunturile platite direct catre publicul tinta prin intermediul acestora. In plus, GIMO.ro are propriile pagini de Facebook ce se bucura de un numar mereu in crestere de fani si vizualizari.

3. Site-urile de anunturi – pentru noua sa strategie de promovare, GIMO.ro a ales calitatea in detrimentul cantitati, astfel ca in momentul actual colaboreaza cu un numar mai mic de site-uri de anunturi, dar care se afla in toate topurile din domeniu si prin intermediul carora se poate face o promovare concentrata, direct catre publicul tinta. Numarul de vizitatori unici cumulat pe aceste 40 de site-uri de top maximizeaza sansele de incheiere a unui tranzactii in cel mai scurt timp.

Date de contact:
Nume: Antonio
Functie: Administrator
Email: tony_antony2005@yahoo.com
Telefon: 0744628824




Cuvinte cheie:
imobiliare


Comunicat publicat de: Pro Intersoft 2010 (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Pro Intersoft 2010

Campania DexOnline.net "Salvati Limba Romana" vine in ajutorul webmasterilor

DexOnline.net lanseaza o noua campanie cu scopul de a educa si culturaliza vorbitorii de Romania din mediul online. ‘’Salvati Limba Romana’’ incurajeaza webmasterii sa se implice activ in promovarea unei limbi romane vorbite si scrise corect. Cu ajutorul widget-ul DexOnline.net webmasterii pot afisa dictionarul limbii romane pe propriul site Widget-ul lansat de DexOnline.net poate fi preluat de catre webmasteri si aplicat pe orice site oferind…

SCIM 400 a fost lansat luna aceasta si pentru spitale

#Administratie Publica #Brasov Vizualizari: 100
Incepand cu anul 2013, UltraVision, companie detinatoare a ControlInternManagerial.ro a lansat cele trei versiuni SCIM 400, incheind cu varianta pentru spitale, disponibila pentru download din luna martie 2014. Dupa succesul inregistrat cu varianta originala a soft-ului dedicat institutiilor bugetare ce nu cad sub o legislatie specifica, compania s-a concentrat pe lansarea a doua versiuni speciale, SCIM 400 pentru scoli, disponibil de la sfarsitul anului 2013…

Agentia imobiliara Unic Star si-a lansat site-ul online

#Imobiliar #Brasov Vizualizari: 105
Agentia imobiliara Unic Star cu sediul in Rasnov a lansat site-ul de prezentare a ofertelor Unic-Star.ro cu scopul de a-si extinde si promova activitatea in mediul online. Agentia, cu aproape un deceniu de experienta in domeniul tranzactiilor imobiliare specifice zonei turistice din Valea Prahovei si imediata apropiere a orasului Brasov, isi prezinta cu ajutorul noului domeniu online varietatea bogata de oferte de toate tipurile tuturor…

Aspecte de care trebuie sa se tina cont in bucatarie

#IT&C #Bucuresti Vizualizari: 98
Electrocasnicele reprezinta aparatura esentiala din casa fiecaruia si mai exact din bucataria fiecarei persoane. Acestea sunt impartite in electrocasnice mici si electrocasnice mari. Un prieten de incredere in bucatarie Daca se vorbeste de electrocasnice mici, cum ar mixerul, se poate realiza o statistica a evolutiei acestui aparat. De-a lungul timpului s-a trecut de la mixatul manual, fara ustensile, la mixerul automat, iar apoi la mixerul…

Cursuri de dans particulare in Bucuresti

#Sport #Bucuresti Vizualizari: 135
Este dansul una dintre pasiunile tale? Îți dorești să înveți această artă într-un ambient plăcut dar și într-o perioadă redusă de timp? În cadrul cursurilor noastre vei putea aprofunda tehnici de bază, dar și cunoștiințe muzicale sau coregrafice. Artă dar și educație, dansul a constituit încă din Antichitate o modalitate de eliberare a psihicului, de exprimare a emoțiilor și a gândurilor, dar și o formă…
Vezi profilul Pro Intersoft 2010