Farmec deschide 15 noi magazine proprii în 2017, în România

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță extinderea rețelei de magazine proprii la nivel național prin deschiderea a 15 noi spații comerciale în anul 2017. De asemenea, compania clujeană intenționează întărirea relațiilor cu partenerii de peste hotare și încheierea de noi colaborări în vederea deschiderii de noi magazine în străinătate

Succesul de care s-a bucurat Farmec anul trecut ne-a oferit toată încrederea necesară pentru a elabora o strategie de dezvoltare ambițioasă și viabilă și pentru 2017. Am deschis anul trecut 8 magazine noi, printre care se numără și primele magazine Gerovital din țară, iar fiecare inaugurare a fost întâmpinată cu entuziasm de iubitorii brandurilor noastre. Anul acesta, vom ajunge și mai aproape de români și vom deschide 15 magazine proprii în toată țara, atât în comerțul tradițional, cât și în marile centre comerciale. Această strategie de dezvoltare a fost stabilită ca răspuns la solicitările consumatorilor, care apreciază și recomandă mereu produsele noastre. De asemenea, până la finalul anului, vom definitiva proiectul de francizare a magazinelor de brand către potențialii colaboratori, continuând să încheiem parteneriate peste hotare. Toate aceste demersuri estimăm că se vor concretiza și printr-o creștere a cifrei de afaceri cu peste 15%”, a declarat Codrean Pop, Director de Vânzări Farmec.

Strategia de dezvoltare a companiei include și lansarea de noi game și produse, precum și modernizarea gamei Farmec. Totodată, producătorul clujean va investi în cursuri de dezvoltare pentru angajații care activează în sectorul vânzărilor și va eficientiza întregul lanț operațional din cadrul acestui departament.
Anul trecut, Farmec a înregistrat o medie lunară de 14.000 de clienți, în peste 22.500 de locații de vânzare. În prezent, compania deține 11 magazine proprii la nivel național: 3 magazine în Cluj-Napoca, 2 magazine în București și câte un magazin în Sibiu, Timișoara, Brașov, Constanța, Arad și Târgu Mureș. În străinătate, compania a deschis în colaborare cu partenerii locali 8 magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franța, Grecia și Emiratele Arabe Unite.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: www.twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Site: www.farmec.ro

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Administrator (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

Grupul Carrefour a început remodelarile magazinelor BILLA, începand cu 1 martie!

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achizitia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din România, ca prezență geografică, întărindu-și astfel oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți. Din 4 iulie 2016 a…

Holzindustrie Schweighofer continuă implementarea planului solid pentru o industrie sustenabilă a lemnului

“Una dintre preocupările noastre principale este să achiziționăm doar lemn recoltat în condiții legale, de aceea am pus la punct un sistem de control sporit pentru a asigura un lanț mai durabil și complet de aprovizionare. Mai mult, implementăm în România un sistem foarte modern de urmărire prin GPS. Timflow urmărește traseul lemnului de la locul de încărcare până la fabricile noastre. Toate aceste date…

RENOMIA SRBA Insurance Broker si-a premiat angajatii si partenerii

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 153
Intr-o atmosfera de lucru intens, cei peste 100 de participanti au beneficiat de analize si prezentari interesante, sustinute de catre echipa de management a companiei impreuna cu Ms. Klara Kodua, directorul departamentului international al Renomia Group, avocati si specialisti in training. Pe parcursul galei, invitatii au beneficiat si de momente relaxante iar buna dispozitie  a fost apanajul serii.   “Urmare a actiunilor constante si consecvente…

Începând cu luna martie 2017, toate persoanele care achiziționează bilet de intrare la patinoarul Telekom Arena beneficiază de acces gratuit la galeria Țiriac Collection

Având în vedere proximitatea celor două locații, părinții pot profita de oportunitate și pot organiza pentru cei mici un program benefic pentru sănătatea și dezvoltarea acestora. O sesiune de patinaj pe gheața singurului patinoar de dimensiuni olimpice din zona București-Ilfov poate fi urmată de o după-amiază educativă petrecută în familie la galeria Țiriac Collection, care reunește automobile și motociclete remarcabile, adevărate repere pentru evoluția industriei…

NN Group îl numește pe Marius Popescu CEO al NN din Turcia

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 181
Marius Popescu se alătură echipei din Turcia după 12 ani petrecuți alături de echipa din România. În cadrul organizației din România, Marius a ocupat numeroase poziții de management, printre acestea numărându-se cele de CEO al NN Investment Partners și CEO al NN Pensii. A fost numit CEO al NN în România începând din 2013 și, împreună cu echipa sa, a contribuit la consolidarea poziției de…
Vezi profilul Administrator