Exercitii simple, dar eficiente pentru banda de alergat

#Sanatate #Social #Hunedoara Vizualizari: 88

Desi nu exista nimic care se compara cu senzatia de libertate pe care ti-o ofera alergarea in aer liber, vremea capricioasa face uneori imposibil acest lucru. Pentru acele zile ploioase sau friguroase, exista intotdeauna banda de alergat, care nu te lasa niciodata la greu.

Cine a spus ca este greu sa slabesti sau sa te mentii in forma nu stia de existenta acestor exercitii! Daca te vei antrena de minim 3 ori pe saptamana folosindu-te de sugestiile noastre, vei vedea cat de simplu este sa arati fabulos!

Indiferent daca esti un alergator incepator sau daca ai cateva maratoane la activ, avem cateva exercitii pe care le poti folosi cu incredere, atunci cand iti doresti un antrenament eficient.

1. Notiuni de baza
Daca esti o persoana care face primii pasi intr-ale fitness-ului, atunci ai nevoie de un antrenament pentru incepatori pe banda de alergat.

Acest antrenament de 40 de minute presupune alternarea miscarilor si combina mersul pe jos si alergatul, in timp ce iti pregateste corpul pentru distante lungi si pentru viteza mai mare.

Daca simti ca antrenamentul este prea usor sau prea greu, atunci ajusteaza viteza si inclinarea, dar asigura-te ca executi corect miscarile si ca dai randamentul necesar. Vei vedea cum, in timp, rezistenta corpului tau la efort va creste si vei incepe sa realizezi antrenamente din ce in ce mai solicitante dupa doar o luna, daca te antrenezi de minim 3 ori pe saptamana.

2. Alterneaza mersul pe jos cu alergatul
Odata ce te simti mai confortabil si te obisnuiesti cu banda de alergat, poti incerca acest antrenament de 60 de minute, care combina mersul pe jos si jogging-ul. Exercitiile realizate te ajuta sa arzi in jur de 400 de calorii.

Daca esti in criza de timp, exista si o varianta de 40 de minute pe care o poti realiza, insa presupune o viteza si o inclinare mai mare, dar si un efort ceva mai insemnat.

3. Treci la sprint
In momentul in care simti ca poti realiza cu ceva mai multa usurinta antrenamente pe banda de alergat si ca poti alterna mersul pe jos cu jogging-ul, atunci incearca sa cresti viteza cu care realizezi exercitiile.

Astfel, durata unui antrenament de 60 de minute se va reduce la aproximativ 35-40 de minute si vei avea parte de exercitii mai intense. Totodata, rezistenta corpului tau la efort va creste vizibil.

4. Poti arata exact ca vedetele tale preferate!
Acum ca te-ai obisnuit cu miscarea si realizezi antrenamente regulate pe banda de alergat, poti trece la un mix de exercitii ce include atat mersul pe jos, cat si jogging-ul la o viteza mai mare. Timp de 30 de minute, vei simti cum corpul tau lucreaza fiecare muschi si cum arzi mai multe calorii ca niciodata.

Rezultatele pozitive nu se lasa nici ele asteptate. Pe langa faptul ca poti realiza antrenamente mai solicitante, vei vedea cum slabesti, cum te tonifiezi si cum masa musculara incepe sa creasca.

5. Nu sari peste antrenamentele la banda de alergat
Chiar daca esti in criza de timp, poti realiza un antrenament eficient in doar 20 de minute. Tot ceea ce trebuie sa faci este cresti viteza si inclinarea fata de momentele in care te antrenezi 45 de minute.

6. Pe masura ce te obisnuiesti cu un anumit exercitiu, trebuie sa cresti intensitatea
Este foarte important ca atunci cand te antrenezi folosind banda de alergat sau orice alt aparat de fitness, sa cresti intensitatea exercitiilor realizate. Altfel, corpul tau se va obisnui cu acest interval si nu va mai lucra la fel musculatura si nici nu vei mai arde la fel de multe calorii.

Prin cresterea vitezei si a inclinarii, iti vei creste rezistenta la efort, vei stimula cresterea ritmului cardiac, imbunatatind astfel functiile sistemului cardiovascular, iti vei revigora metabolismul , vei slabi si te vei tonifia, totul in doar 40 de minute.

7. Incearca antrenamente mai solicitante
Avand in vedere cate beneficii are un antrenament realizat pe banda de alergat, nici nu e de mirare ca este aparatul de fitness preferat de majoritatea persoanelor care fac miscare.

Asadar, pentru rezultate si mai vizibile, realizeaza un antrenament de 60 de minute la o viteza si o inclinare mare. Vei arde in jur de 800 de calorii si te vei simti mai bine ca oricand!

8. Exista si alternative
In cazul in care nu iti place atat de mult joggingul, pe banda de alergat poti realiza si exercitii bazate doar pe mers. Daca mergi alert pe banda timp de 60 de minute, cu pauze de maxim 2 minute atunci cand obosesti, vei vedea ca slabesti si iti tonifiezi musculatura la fel de bine ca atunci cand alergi timp de 30 de minute.

9. Variaza exercitiile, dar si aparatele
In cazul in care simti ca te plictisesti sa te antrenezi mereu la banda de alergat, incorporeaza si alte aparate de fitness in antrenamentele tale saptamanale. Astfel, te poti antrena o jumatate de ora la banda de alergat si apoi, poti folosi bicicleta eliptica sau bicicleta medicinala pentru alta jumatate de ora. Nu numai ca vei reusi sa iti atingi obiectivele propuse, dar te vei si distra!

Date de contact:
Nume: Sport-Mag




Cuvinte cheie:
banda de alergat, articole sportive, aparate fitness, magazin articole sportive, bicicleta fitness


Comunicat publicat de: Sport Mag (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Sport Mag

Banda de alergat magnetica versus cea electrica

#Sanatate și Sport #Hunedoara Vizualizari: 152
Atunci cand vine vorba de antrenamente in propria casa, cel mai adesea ne gandim sa optam pentru o banda de alergat. Aceasta este extrem de usor de folosit si este foarte eficienta in arderea caloriilor, atat vara, cat si iarna. Putem merge mai alert sau putem alerga pe banda in timp ce ne uitam la televizor sau atunci cand gasim o pauza in timpul zilei,…

Cele mai eficiente aparate de fitness pentru abdomen

#Sanatate și Sport #Hunedoara Vizualizari: 195
Avem o veste buna pentru tine! Salile sunt pline de aparate de fitness pentru abdomen care te asteapta sa le testezi si sa iti alegi preferatul. Desigur, aceste aparate de fitness pentru abdomen sunt impartite in categorii, deoarece unele dintre ele lucreaza mai intens anumite grupe de muschi. Alegerea aparatelor favorite depinde doar de ce rezultate vrei sa obtii. Insa pentru o persoana care se…
Vezi profilul Sport Mag