Comunicate de presa din Media / Marketing / PR

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” sărbătorește 150 de ani de la nașterea fondatorului său

Cu prilejul împlinirii unui secol și jumătate de la nașterea lui Grigore Antipa, Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” anunță lansarea unui logo aniversar, care va însoți pe parcursul anului 2017 toate activitățile patronate de instituție, în semn de omagiu adus fondatorului său. Logoul aniversar are în componență două elemente: primul dintre ele punctează la nivel grafic cifra 150, semnificând numărul de ani care…

Grupul Carrefour a început remodelarile magazinelor BILLA, începand cu 1 martie!

București 14 martie 2017: Carrefour a deschis pe 1 martie Market Liberty Mall, primul magazin Billa remodelat şi redeschis sub brandul Market de la data preluării pe 29 iunie 2016 a celor 86 de magazine Billa în România, devenind primul operator de supermarketuri din Romania ca prezență geografică, întărindu-și oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți. Astfel, Carrefour a prezentat azi, 14 martie,…

Noul catalog Brico Dépôt aduce primăvara în casa ta

Luna martie face trecerea de la zilele mohorâte la cele frumoase, primăvara își intră în drepturi, iar noul sezon este la start. Brico Dépôt lansează în noul său catalog o gamă de articole pentru construcții, amenajări exterioare și interioare, la prețuri de depozit, ce te ajută să îți pregătești locuința exact cum îți dorești tu!

Trei ani garanție extinsă la aspiratoarele ultraperformante de la Rowenta

Primăvara este aici. Poveștile se transformă şi încep să prindă viață. Totul se schimbă, iar covorul ei colorat ne ademenește la plimbări desculți prin firele ierbii. Dar ce facem cu covorul din casă? Rowenta îi redă strălucirea şi prospeţimea cu cele mai performante aspiratoare, ce dau startul curățeniei de primăvară.

Cele mai convenabile oferte de inchirieri auto, in functie de calatoria pe care trebuie sa o faci.

Inchirierea unei masini a devenit un aspect comun oricarei vacante, fie ca mergi in afara granitelor, fie ca ramai in tara. In acelasi timp, acest serviciu a devenit tot mai popular si in randul intreprinzatorilor care, de multe ori, prefera sa inchirieze o masina pe termen lung decat sa faca o investitie intr-un bun care se devalorizeaza foarte usor.

Flori de Ie continuă călătoria dedicată prezentării portului tradițional românesc peste hotare

La invitația doamnei Monica Irimia, reprezentant al Asociației Tracia Land Italia, Cristina Chiriac, fondator Flori de Ie, în parteneriat cu Brândușa Bordeianu Make up Artist, împreună cu Universitatea Aldo Moro și Facultatea de Business și Turism vor reprezenta România la Bari, Italia, în data de 9 martie 2017, în cadrul evenimentului Primăvară, bine ai venit cu Mărțișor!

GDPR - noi reglementări pentru prelucrarea datelor personale și intimitate

Modelele de business online actuale, apariția serviciilor cloud și a rețelelor sociale au condus la necesitatea actualizării legislației privind protecția datelor personale. Apariția Directivei privind Rețeaua și Securitatea Informației (NIS) și a Regulamentului privind Protecția Generală a Datelor (GDPR) au ridicat stacheta privind cerințele de securitate pentru toate organizațiile care sunt în UE sau au afaceri cu UE.

În luna dedicată femeii, IT’S OK TO BE A MODERN CLASSIC

Martie 2017 – Luna martie este despre frumuseţe, stil, atitudine şi preţuirea valorilor feminine. Simboluri ale generaţiilor trecute și etaloane de stil precum Brigitte Bardot, Marilyn Monroe sau Audrey Hepburn reflectă încă aceste calități și aduc un plus de inspirație în noua campanie de imagine Băneasa Shopping City desfășurată sub mesajul IT’S OK TO BE A MODERN CLASSIC.
Vezi mai multe comunicate din Media / Marketing / PR