Comunicate de presa din Media / Marketing / PR

Brico Dépôt lansează Catalogul 2017, dedicat meșterilor și profesioniștilor în bricolaj

Brico Dépôt lansează cea de-a doua ediție a celui mai amplu catalog de pe piața de bricolaj din România, dedicat profesioniștilor și amatorilor DYI. #Catalogul 2017 este o premieră la nivel național, reunind în paginile sale întreaga gamă de produse aflate pe rafturile din depozite. 12.500 de produse esențiale – grădină, materiale de construcții, instalații, renovare și amenajare.

Cool intreaga primavara, cu hainutele Mr Pich

Magia zilelor libere constă în petrecerea timpului în familie și în captarea celor mai frumoase momente în fotografii care vor deveni subiectul multor povești frumoase. Piticul tău va fi personaj principal, dar va vrea să alerge și să se simtă liber, iar hainele nu ar trebui să limiteze acest lucru. Adu libertatea de mișcare și moda în aceeași ținută cu Mr. Pich. Alege tinute Mr.…

Odata cu cresterea comertului electronic, companiile romanesti isi optimizeaza magazinele online cu solutia SeniorE-commerce

Din ce in ce mai multe companii romanesti investesc in crearea sau optimizarea magazinelor online. Pentru a-si asigura un avantaj competitiv pe piata si pentru a raspunde nevoilor specifice ale clientilor, din ce in ce mai multe branduri nationale investesc in platforma de E-commerce de la Senior Software ce integreaza functionalitati de fidelizare a clientilor si de crestere a vanzarilor.

Pancake Tour by Tefal, cel mai delicios turneu al primăverii

Vrei să te răsfeți și să-ți îndeplinești și cea mai dulce dorință? Tefal te invită în turneul primăverii – Pancake Tour! În plus, orice tigaie, oală sau cratiță Tefal pe care o achiziționezi până pe 20 aprilie, îţi poate aduce unul dintre sutele de premii zilnice: cântare de bucătarie, carafe și căni de călătorie. Sau marele premiu, un circuit Sweet Gourmet pe Coasta de Azur!

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” sărbătorește 150 de ani de la nașterea fondatorului său

Cu prilejul împlinirii unui secol și jumătate de la nașterea lui Grigore Antipa, Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” anunță lansarea unui logo aniversar, care va însoți pe parcursul anului 2017 toate activitățile patronate de instituție, în semn de omagiu adus fondatorului său. Logoul aniversar are în componență două elemente: primul dintre ele punctează la nivel grafic cifra 150, semnificând numărul de ani care…
Vezi mai multe comunicate din Media / Marketing / PR