Customer care - un trend aflat în ascensiune în 2017

Alpha Power Media & Communication a urmărit, de-a lungul timpului, evoluția relațiilor dintre companii și clienți și prognozează faptul că în 2017 organizatiile întâlnesc cel mai critic și informat public țintă. Specialiștii confirmă faptul că anul acesta companiile vor fi nevoite să investească în servicii profesioniste de customer care atât pentru menținerea statutului pe piață, cât și pentru o creștere exponențială a portofoliului de clienți.

Clienții beneficiază de o ofertă extrem de variată în orice industrie, de informații vaste care îi ajută să analizeze produsele și serviciile în timp real și să determine care este cea mai bună soluție pentru ei. Studiile arată că relația furnizor – client din procesul de achiziție și managementul experienței clienților vor determina succesul afacerii. Pe de altă parte, o companie care nu investește în relaționarea cu comunitatea și nu o fidelizează va întâmpina dificultăți. Mai mult decât atât, specialiștii vorbesc despre tendința conform căreia competitivitatea de pe piață se va contura în jurul experienței și a relației cu consumatorii, fie ei persoane fizice sau juridice, factori pentru care aceștia vor fi dispuși să plătească mai mult.

În acest context, este cu atât mai important pentru companii să integreze servicii profesioniste de customer care în strategia lor de afaceri din 2017. Integrarea poate fi în ambele sensuri: crearea unui departament intern de customer care sau externalizarea serviciului, care poate avea o serie de avantaje semnificative: costuri mai reduse, acces la servicii profesionale, consultanță venită din exteriorul companiei care va aduce o perspectivă nouă și îmbunătățită asupra serviciilor oferite și asupra relației cu clienții. Așadar, în anul acesta este important să ne concentrăm pe livarea unor servicii de o calitate superioară pentru consolidarea poziției pe piață și pentru creșterea venitului.

Despre tendințele în customer care, Delia Daniu (Managing Partner Alpha Power Media & Communication) spune: „Nu cred că există manageri de top sau antreprenori care au omis să analizeze costul pierderii unui client și care nu au observat că este mult mai profitabil să revinzi unui client vechi, care deja te cunoaște. Din propria mea experiență, investiția într-un serviciu profesional de customer care asigură o profitabilitate crescută a business-ului pe termen lung.”

APMC este parte a unui holding și oferă servicii de call center pentru reactivarea clienților vechi, pentru a obține feedback-ul clienților în urma unei achiziții sau pentru generarea de lead-uri noi.

Date de contact:
Nume: Delia Daniu
Functie: Managing Partner
Email: delia.daniu@apmc.ro
Telefon: 0724.588.040




Cuvinte cheie:
feedback,call center,customer care,clienti,profit


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Points of You™ România dă valoare creativității

Atenția care se acordă creativității se datorează utilității în rezolvarea provocărilor profesionale, identificarea soluțiilor potrivite și generarea ideilor inovatoare, independent de mediul de activitate sau de industria în care o companie activează. Tehnicile din spatele gândirii creative au la bază principii complexe menite să genereze rezultate imediate și se aplică pentru identificarea unor perspective diferite asupra problemelor. Pentru alegerea corectă a tehnicilor și asigurarea utilizării…

Alpha Power Media & Communication – campanie integrată de rebranding

Noul brand este marcat printr-o imagine originală și ușor de recunoscut, atribute constituite dintr-o cromatică plăcută și un format estetic care invită la comunicare. Sloganul companiei: Let’s talk about communication vine în completarea identității vizuale prin reliefarea serviciilor prestate și dă coerență mesajului pe care îl lansează pe piață. Noul logo oferă sustenabilitate schimbării de imagine, fiind reprezentativ pentru profilul companiei și creează un echilibru…

Business Flex generează productivitate în mediul de afaceri

Programul este special conceput pentru orice trainer, coach, manager, specialist în resurse umane sau freelancer care lucrează cu echipe, punctând elementele necesare pentru livrarea mesajelor dorite. Instrumentele facilitatoare sunt Punctum și The Coaching Game, respectiv metoda Points of YouTM, care pot fi folosite atât pentru brainstorming, negociere și coeziunea echipei în cadrul activităților de teambuilding, de debriefing, cât și în ședințelele cu echipa sau în…

Ședințe individuale pentru implementarea metodei Points of You™

#Cultura / Educatie #Prahova Vizualizari: 118
Odată cu participarea la certificarea de pe 4 februarie 2017,  în cadrul sesiunilor de 1 la 1 cu Oana Niculae (Trainer Certificat şi Country Leader Points of You™ România), trainer-ii vor putea adresa orice întrebare și vor primi răspunsuri complete și detaliate care să aducă claritate asupra felului în care aceste instrumente pot fi utilizate astfel încât să genereze efectele dorite. Mai mult decât atât,…
Vezi profilul Nomade Communication