Cum sa scrii continut SEO pentru a satisface Google RankBrain

Unul dintre cele mai dificile aspecte ce tin de optimizarea SEO este acela de a tine pasul cu Google, algoritmii acestuia schimbandu-se permanent, devenind din ce in ce mai sofisticati. Google RankBrain este unul dintre cele mai noi si mai importante instrumente utilizate de catre Google, de aceea, intelegand modul in care functioneaza, vei reusi sa creezi un continut SEO menit sa fie preluat de RankBrain.

De la introducerea sa din octombrie 2015, orice agentie SEO specializata in content marketing a trebuit sa inteleaga modul in care RankBrain priveste continutul si optimizarea SEO.

Cum functioneaza Google RankBrain?
Google nu dezvaluie intotdeauna modalitatile in care foloseste algoritmii pentru clasificarile facute de catre motorul de cautare, avand in vedere abuzurile din trecut determinate de cunoasterea lor. Problemele mai vechi ce au condus catre un continut de o calitate scazuta includ:

– Cumpararea de linkuri
– Ascunderea textului
– Folosirea excesiva a cuvintelor cheie
– Existenta backlink-urilor care spamau

Atentia lui Google este acum indreptata catre algoritmii care identifica si rasplatesc continutul folositor, bine gandit, lipsit de aceste trucuri de clasificare invechite care pot conduce utilizatorii catre rezultate de o calitate indoielnica.

Avand in vedere ca atentia este acum indreptata catre calitatea si catre satisfacerea intentiei de cautare a oamenilor, dezvaluind ce tip de continut cauta, Google RankBrain usureaza gasirea informatiilor pe internet pentru utilizatori. Ridicand asteptarile in ceea ce priveste clasificarea continutului, aceste noi sisteme de rating beneficiaza de rezultate mai bune in ceea ce priveste cautarile organice.

Fiind un algoritm ce detine o inteligenta artificiala capabila sa invete, RankBrain poate sa adapteze si sa castige cunostinte despre intentiile utilizatorilor motorului de cautare si despre tipul de informatie pe care il cauta. Creand un continut SEO care sa fie unic, folositor si interesant va antrena audienta si, de asemenea, va atrage atentia lui RankBrain.

Cum functioneaza si ce pasi poti face pentru a creea tipul de continut SEO care va indeplini cerintele?

Pasul 1: Alege cuvinte cheie long-tail

Desi includerea unui singur cuvant cheie in optimizarea SEO a paginii de internet reprezinta un obicei vechi, RankBrain cauta fraze cheie, in special pe acelea lungi si naturale care simuleaza vocea de cautare a unui smartphone. Creand o conexiune intre termenii de cautare si frazele cheie, RankBrain ghideaza utilizatorii catre paginile web ce se potrivesc cel mai bine cautarii dorite. Multe cerinte ale utilizatorilor sunt, de asemenea, fraze cunoscute sub numele de cuvinte cheie long-tail.

Folosind cuvinte cheie principale alaturi de unele aditionale, poti transmite in mod clar topicul de continut intr-o modalitate care poate fi mai usor interpretata de catre RankBrain. In momentul in care RankBrain iti intelege continutul pentru a-l putea conecta de posibilele cautari, pagina ta de internet va primi o mai buna clasificare in rezultatele cautarii.

Tiparele care rezulta din cuvintele cheie si termenii cautarii asociati sunt conectiuni pe care RankBrain le inregistreaza pentru referintele ulterioare. In momentul in care continutul tau produce in mod consistent rezultate de valoare, pagina ta de internet va beneficia de o clasificare si un trafic mai mari in momentul in care vor fi facute cautari asemanatoare in viitor.

Pasul 2: Foloseste instrumentele de planificare ale Google pentru cuvintele cheie

Google AdWords Keyword Planner reprezinta un instrument util pentru identificarea cuvintelor cheie apropiate in jurul carora iti poti construi un continut optimizat SEO. Analizand lista pe care o genereaza, iti vei putea identifica subiectele de baza care pot fi transformate in continut complex.

Cautand pe Google dupa aceste cuvinte cheie te poate ajuta sa identifici cuvintele cheie long-tail pentru a-ti dezvolta subiectele si pentru a castiga o intelegere mai profunda a modului in care Google conecteaza subiectele. Utilizand anume cuvinte cheie in continutul tau si in intertitluri iti vei restrange atentia asupra continutului in tipul de informatie pe care RankBrain o rasplateste cu o clasificare mai buna in urma cautarii.

Pasul 3: Scrie natural, dar strategic

Realizand un continut SEO care sa se concentreze pe folosirea cuvintelor cheie cu o anumita frecventa, poate conduce catre o exprimare ciudata si deloc naturala, rezultand intr-un venit necalitativ.

Scopul de te clasa cat mai sus in rezultatele motorului de cautare este la fel de simplu cu a creea informatii de calitate spre a fi impartasite:

Este continutul pe care il produci vizualizat si distribuit?

Genereaza blogul tau comentarii si alte tipuri de promisiuni?

In momentul in care informatia pe care o asiguri este folositoare, unica si raspunde la intrebarile pe care utilizatorii de internet doreste sa le stie, vei avea succes in rezultatele cautarii organice ale Google.

In ceea ce priveste strategia, continutul tau ar trebui sa atinga o zona sensibila a emotiilor oamenilor, dar care sa impartaseasca robotilor informatii vitale care ii va ajuta sa determine despre ce este vorba in continutul tau. Ar trebui sa transmita:

Acesta este lucrul care ne reprezinta
Acesta este scopul
Acestia sunt oamenii care si-o doresc
Acesta este lucrul care nu ne reprezinta

Traducand in mod clar scopul si subiectul, algoritmul lui Google, RankBrain, iti va intelege mai usor materialul.

Pasul 4: Optimizeaza si pentru mobil

Asigurandu-te ca pagina ta web este optimizata pentru a fi accesata de pe un telefon mobil este de asemenea un aspect important pentru recunoasterea pozitiva de catre RankBrain.
Nu numai ca exista telefoane care isi impun preferinta in ceea ce priveste clasificarea, dar cautarile organice long-tail pe care RankBrain le recunoaste sunt generate adesea de comenzi vocale specifice utilizatorilor de smartphone. Intrucat cautarile de pe un laptop sau calculator pot consta intr-un cuvant sau doua, cautarile mai lungi sunt mult mai comune cand vine vorba de trendul in crestere a cautarilor mobile verbale pentru a accesa internetul.

Step 5: Scrie un continut informativ si intuitiv

Dincolo de detaliile tehnice de creare a unui continut bun, este necesar ca atentia sa fie mentinuta asupra continutului care este bine cautat si educational, aceasta fiind cheia de a cunoaste recunoastere SEO si in clasificare.

Date de contact:
Nume: iAgency


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
continut seo, algoritm rank brain, optimizare seo, agentie seo


Comunicat publicat de: iAgency (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de iAgency

Rochii mama-fiica pentru fashioniste convinse

Insa, atunci cand vorbim de rochii mama-fiica identice lucrurile stau cu totul diferit. In primul rand, fii sigura ca acel ,,vai ce dragut!’’ are o semnificatie mai profunda decat in cazul unei vestimentatii set de cuplu. Toata lumea – si cand spunem toata lumea, ne referim chiar la TOATA lumea – va fi incantata de cat de dragalas veti arata impreuna. Imagineaza-ti un scenariu: tu,…

Cei mai importanti algoritmi Google in optimizarea SEO

Daca in primii ani de la aparitia sa oamenii nu acordau o importanta prea mare internetului, pe masura ce numarul de utilizatori ai Google a crescut, companiile au inceput sa fie interesate de promovarea pe acest canal. Astfel a aparut optimizarea SEO, care pe atunci se rezuma la a crea cat mai multe link-uri. Insa, pe masura ce numarul utilizatorilor a crescut, dar si al…
Vezi profilul iAgency