Cei mai importanti algoritmi Google in optimizarea SEO

Inca de la aparitie, Google a fost un motor de cautare care a uimit lumea datorita modului sau de functionare. Acest lucru a fost posibil datorita imbunatatirii constante a functiei de cautare, a dezvoltarii de noi aplicatii dar, mai ales, de noi algoritmi.

Daca in primii ani de la aparitia sa oamenii nu acordau o importanta prea mare internetului, pe masura ce numarul de utilizatori ai Google a crescut, companiile au inceput sa fie interesate de promovarea pe acest canal. Astfel a aparut optimizarea SEO, care pe atunci se rezuma la a crea cat mai multe link-uri. Insa, pe masura ce numarul utilizatorilor a crescut, dar si al companiilor care isi doreau sa listeze cat mai sus in rezultatele cautarii, cei de la Google au decis ca este timpul sa introduca noi algoritmi pentru a departaja mai usor site-urile companiilor.

Care au fost cei mai importanti algoritmi lansati de Google si ce impact au avut acestia in optimizarea SEO?

Google Panda

Algoritmul Google Panda este unul din cei mai cunoscuti din istoria recenta a motorului de cautare Google. O data cu Google Panda, s-a pus mai mult accent pe calitatea continutului si mai putin pe cantitatea acestuia. Google Panda, practic, a reprezentat trecerea de la vechea optimizare SEO la noul SEO, care nu mai functiona doar prin simpla prezenta a cuvintelor cheie in continut. Acest algoritm a insemnat ”moartea plagiatului”, tragand un semnal de alarma pentru multe website-uri, care au fost nevoite sa isi regandeasca strategia de optimizare SEO si sa se focuseze mai mult pe continut relevant si de calitate pentru a obtine pozitii mai bune.

Google Penguin

Inca din momentul aparitiei sale, algoritmul Google Penguin a avut rolul de a-i impiedica pe cei care practicau tehnici “murdare” de optimizare SEO, precum schimburile de link-uri, link-urile platite si alte tehnici de creare a acestora, realizate cu scopul de a obtine pozitii cat mai bune. Daca algoritmul Google Panda a pus niste baze fundamentale ale noului SEO, Google Penguin a conturat si mai mult o deontologie a sa, care s-a dorit a fi bazat pe corectitudine si continut de calitate. In prezent, algoritmii Google Panda si Google Penguin functioneaza in paralel.

Google Hummingbird

Aparitia algoritmului Hummingbird a reprezentat un nou pas in evolutia Google, fixandu-si ca obiectiv sa faca din acesta un motor de cautare user-friendly, care sa ofere rezultate relevante, in primul rand, pentru utilizator. Astfel, rezultatele returnate la o cautare in Google au inceput sa depinda mai mult de semnificatia cuvintelor de cautare decat de forma in sine. In plus, Google a inceput sa tina cont si de locatia utilizatorului si comportamentul acestuia in navigarea pe internet.

Google Pigeon

Google Pigeon este un alt algoritm care cantareste greu in felul in care utilizatorului i se afiseaza rezultatele, acesta punand accent pe relevanta la nivel local. Business-urile locale cu prezenta in mediul online au avut foarte mult de castigat o data cu aparitia acestui algoritm. Asa a aparut si conceptul de optimizare SEO prin includerea locatiei.

Google RankBrain

Unul din algoritmii cei mai complecsi, Google RankBrain, insumeaza o multitudine de criterii care fac din Google o adevarata masina, cu inteligenta artificiala proprie, codificand limbajul uman in limbaj matematic si returnand rezultate cat mai relevante pentru utilizator. In prezent, Google foloseste peste 200 de algoritmi pentru a afisa rezultate relevante la fiecare cautare, majoritatea ramanand necunoscuti.

Date de contact:
Nume: iAgency
Functie: Agentie SEO
Email: iagency@ymail.com
Telefon: 0723.20.82.90




Cuvinte cheie:
optimizare SEO, consultanta SEO, agentie SEO, optimizare site, iAgency


Comunicat publicat de: iAgency (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de iAgency

Rochii mama-fiica pentru fashioniste convinse

Insa, atunci cand vorbim de rochii mama-fiica identice lucrurile stau cu totul diferit. In primul rand, fii sigura ca acel ,,vai ce dragut!’’ are o semnificatie mai profunda decat in cazul unei vestimentatii set de cuplu. Toata lumea – si cand spunem toata lumea, ne referim chiar la TOATA lumea – va fi incantata de cat de dragalas veti arata impreuna. Imagineaza-ti un scenariu: tu,…

Cum sa scrii continut SEO pentru a satisface Google RankBrain

Cum functioneaza Google RankBrain? Google nu dezvaluie intotdeauna modalitatile in care foloseste algoritmii pentru clasificarile facute de catre motorul de cautare, avand in vedere abuzurile din trecut determinate de cunoasterea lor. Problemele mai vechi ce au condus catre un continut de o calitate scazuta includ: – Cumpararea de linkuri – Ascunderea textului – Folosirea excesiva a cuvintelor cheie – Existenta backlink-urilor care spamau Atentia lui…
Vezi profilul iAgency