Ce grupe de muschi lucrezi la o bicicleta magnetica?

#Sanatate #Sport #Hunedoara Vizualizari: 79

Contrar parerii multor persoane neavizate, folosind o bicicleta magnetica poti lucra mult mai multe parti ale corpului, nu doar muschii picioarelor. Daca te antrenezi adecvat, in cadrul unei sesiuni poti pune in miscare aproape toate grupele majore de muschi.

Bicicleta magnetica iti ofera ocazia de a te antrena eficient, cu un impact redus asupra oaselor, ligamentelor si incheieturilor, ceea ce reprezinta un lucru extraordinar pentru incepatori intr-ale fitness-ului, pentru persoane supraponderale sau pentru cei care se recupereaza in urma unor accidentari. Pe langa faptul ca te ajuta sa slabesti rapid, un astfel de aparat de fitness te ajuta sa iti tonifiezi corpul, sa iti accelerezi metabolismul si sa ai o stare de spirit mult mai buna!

Iata care sunt partile corpului lucrate in timpul unui antrenament realizat pe o bicicleta magnetica:

1. Picioarele
Asa cum este mentionat mai sus, o bicicleta magnetica antreneaza, in primul rand, muschii picioarelor. Numeroase studii realizate in acest domeniu au relevat faptul ca un antrenament realizat la un astfel de aparat de fitness solicita grupe majore de muschi, ceea ce duce la un rezultat vizibil mai rapid. Spre deosebire de aparatele de fitness electrice si/sau verticale, miscarile realizate pe o bicicleta magnetica cresc ceva mai rapid masa musculara, datorita faptului ca aceasta este pusa in miscare doar prin forta exercitata de catre persoana care se antreneaza.

2. Abdomenul
Pentru a-ti intari si mai mult muschii din aceasta zona, incearca sa incordezi abdomenul, astfel incat pelvisul sa fie inclinat si spatele drept. Vei simti imediat cum grupele majore de muschi incep sa lucreze, iar dupa cateva antrenamente regulate, rezultatele nu se vor lasa asteptate. Indiferent daca iti doresti sa slabesti sau doar sa te mentii in forma, este important sa faci miscare folosind o bicicleta magnetica timp de minimum 30 de minute, de cel putin 4 ori pe saptamana. De asemenea, trebuie sa asociezi antrenamentele cu o dieta sanatoasa si variata, care sa iti asigure nutrientii necesari pentru o buna functionare a organismului.

3. Partea superioara a corpului
Atunci cand iti concentrezi efortul, iti poti lucra foarte bine partea superioara in timpul unui antrenament realizat pe o bicicleta magnetica. Unele modele de biciclete dispun de manere mobile, care pot fi folosite pentru a lucra bratele si alte grupe de muschi in timp ce pedalezi. Pozitia confortabila si sigura a scaunului iti permite sa ai mainile libere si sa te poti antrena concomitent cu pedalarea, cu ajutorul manerelor bicicletei, cu gantere sau cu benzi de rezistenta. Daca nu dispui de aceste articole sportive, te poti ridica in timp ce pedalezi, pentru o eficienta sporita.

4. Muschii inimii – sistemul cardiovascular
Nu putem trece cu vederea extraordinarele beneficii pe care un antrenament realizat pe o bicicleta magnetica le poate aduce sistemului cardiovascular. Prin efectuarea unor intervale de pedalat rapid, poti atinge si mentine ritmul cardiac ideal prin care poti obtine cele mai multe beneficii pentru sanatatea ta. Pentru a determina frecventa ideala a ritmului cardiac in timpul unui antrenament eficient, scade din 220 valoarea varstei tale, pentru a determina care este frecventa maxima a inimii tale. Frecventa ideala a ritmului cardiac ar trebui sa fie de 80% din valoarea maxima a pulsului.

De exemplu: daca ai 25 de ani, scade din 220 acest numar si rezulta 195. Aceasta este valoarea maxima a pulsului tau. Pentru a beneficia de un antrenament cardio eficient, frecventa ideala a pulsului tau ar trebuie sa fie de 80 % din 195, adica 156.

Intensitatea intervalelor realizate pe o bicicleta magnetica poate fi reglata prin modificarea nivelului de viteza cu care realizezi exercitiile sau a gradului de rezistenta a pedalelor. Deoarece aceste intervale sunt foarte intense, este indicat sa le efectuezi doar de 2-3 ori pe saptamana, cu o zi de pauza intre ele.

Date de contact:
Nume: Sport-Mag




Cuvinte cheie:
bicicleta magnetica, bicicleta fitness, aparate de fitness, articole sportive


Comunicat publicat de: Sport Mag (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Sport Mag

Exercitii simple, dar eficiente pentru banda de alergat

#Sanatate și Social #Hunedoara Vizualizari: 146
Cine a spus ca este greu sa slabesti sau sa te mentii in forma nu stia de existenta acestor exercitii! Daca te vei antrena de minim 3 ori pe saptamana folosindu-te de sugestiile noastre, vei vedea cat de simplu este sa arati fabulos! Indiferent daca esti un alergator incepator sau daca ai cateva maratoane la activ, avem cateva exercitii pe care le poti folosi cu…

Banda de alergat magnetica versus cea electrica

#Sanatate și Sport #Hunedoara Vizualizari: 188
Atunci cand vine vorba de antrenamente in propria casa, cel mai adesea ne gandim sa optam pentru o banda de alergat. Aceasta este extrem de usor de folosit si este foarte eficienta in arderea caloriilor, atat vara, cat si iarna. Putem merge mai alert sau putem alerga pe banda in timp ce ne uitam la televizor sau atunci cand gasim o pauza in timpul zilei,…
Vezi profilul Sport Mag