Carrefour și Crucea Roșie au ajutat aproximativ 18.000 de familii din cele 41 de judeţe ale tării prin Programul Banca de Alimente

#Social #Bucuresti Vizualizari: 257

Pentru al șaptelea an consecutiv, între 1 şi 30 noiembrie, Carrefour România, în parteneriat cu Crucea Roşie Română, organizează campania Banca de Alimente în toate hipermarketurile din țară. Proiectul Crucii Roșii Române, Banca de Alimente, face parte din campania internațională de colectare de alimente, coordonată de Fundaţia Carrefour, care se desfășoară simultan în 10 țări în care grupul Carrefour este prezent. Astfel, pe parcursul întregii luni, oamenii pot dona alimente greu perisabile sau bani pentru persoanele și familiile defavorizate, prin intermediul urnelor special amplasate la casele de marcat și la ieșirea din magazine.

Alimentele colectate în magazine vor fi preluate de către voluntarii Crucii Roșii, care se vor ocupa de creearea de pachete și distribuirea lor. Un pachet cu alimente are 12 kg și conține: ulei, zahăr, făină, mălai, orez, paste făinoase, conserve de carne sau pește, conserve de legume și alte produse sau alimente greu perisabile. De asemenea, în weekend-uri, voluntarii Crucii Roșii vor fi prezenți în magazine, atât pentru a-i îndemna pe clienții magazinelor să doneze alimente în containerele special amenajate dupa casele de marcat, cât și pentru a oferi mai multe detalii cu privire la această inițiativă.

 

La nivel național, programul ”Banca de Alimente” va avea loc în toate cele 18 orașe în care sunt prezente hipermarketurile Carrefour: București, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Drobeta, Focșani, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu și Suceava, Tîrgu-Jiu şi Timişoara. Până acum, clienții  Carrefour România au donat aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate județele țării.

 

”În cadrul Carrefour, încercăm de fiecare dată să oferim o mână de ajutor persoanelor defavorizate. Programul Banca de alimente, derulat în parteneriat cu Crucea Roșie, devine deja un proiect de tradiție pentru noi, participând activ la realizarea sa încă din 2009. Prin acesta ne-am propus să ne mobilizăm, împreună cu clienții magazinului nostru într-un efort comun ce-și propune să vină în sprijinul celor ce nu au posibilitățile materiale de a se bucura de o masă caldă, mai ales acum, în pragul sărbătorilor de iarnă.”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

 

La nivel internațional, proiectul este coordonat de Fundația Carrefour și va fi derulat simultan în 10 țări ale grupului Carrefour, precum Argentina, Belgia, Brazilia, Franța, Italia, Polonia, Spania, China, Taiwan și România.

 

“In urmă cu șapte ani, Crucea Roșie Română lansa programul Banca de Alimente pentru a veni în sprijinul persoanelor pentru care o masă luată în fiecare zi era un deziderat. Astăzi obiectivul nostru este același: ne dorim să strângem cât mai multe alimente pentru a oferi o masă zilnică celor care nu-și pot procura singuri hrana. Mulțumim partenerului nostru Carrefour România care ne-a susținut în mod constant de la începutul acestui proiect”, a declarant Ioan Silviu Lefter, Director General Crucea Roșie.

Fiecare contribuție poate aduce un zâmbet pe chipul unei persoane defavorizate, de aceea vă așteptăm până la sfârșitul lunii noiembrie în toate hipermarketurile Carrefour, pentru a vă alătura campaniei „Banca de Alimente” a Crucii Roșii.

 

 

***

Despre Carrefour

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 282 de magazine dintre care 31 hipermarketuri ‘Carrefour’, 111 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 86 de magazine Billa.

 

Despre Crucea Roșie Română

Societatea Naţională de Cruce Roşie din România este o organizaţie umanitară membră a Federaţiei Internaţionale de Cruce Roşie şi Semiluna Rosie, auxiliară autorităţii publice în probleme umanitare şi abilitată prin lege să asigure asistenţă umanitară în caz de dezastre şi să vină în sprijinul persoanelor vulnerabile.Umanitatea, Imparţialitatea, Neutralitatea, Independenţa, Voluntariatul, Unitatea şi Universalitatea sunt Principiile Fundamentale ale Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie pe care Crucea Roşie Română se bazează în acţiunile sale de 139 de ani. În anul 2014, Crucea Roşie Română a spijinit la nivel naţional, prin proiectele pe care le-a desfăşurat, un număr de 450 000 de familii şi persoane singure. Mai multe informatii pe: www.crucearosie.ro

 

Despre Banca de Alimente a Crucii Roșii Române

Banca de Alimente a fost lansată ca o soluție imediată de ajutorare a persoanelor fără venituri sau cu venituri reduse. Proiectul presupune colectarea de alimente greu perisabile în magazinele partenere ale Băncii de Alimente, stocarea lor in depozitele Crucii Roșii și apoi distribuirea acestora către persoanele vulnerabile. In cei 6 ani de activitate, 39 933 de familii nevoiașe au fost ajutate cu aproximativ  500 de tone de alimente. Un pachet cu alimente cântărește 12 kg și conține: ulei, zahăr, faină, mălai, orez, paste făinoase, conserve de carne sau pește, conserve de legume și alte produse alimentare greu perisabile.

 

 

 

Contact presă Carrefour România

Carrefour România: +40 212 06 74 00 / E-mail: pr_carrefour@carrefour.com

 

Contact presă Crucea Roşie Română

Nadia Lazăr, 0748 238 024 / E-mail: comunicare@crucearosie.ro

Date de contact:
Email: pr_carrefour@carrefour.com




Comunicat publicat de: Administrator (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Administrator

Grupul Carrefour a început remodelarile magazinelor BILLA, începand cu 1 martie!

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achizitia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din România, ca prezență geografică, întărindu-și astfel oferta multiformat și mergând totodată mai aproape de clienți. Din 4 iulie 2016 a…

Holzindustrie Schweighofer continuă implementarea planului solid pentru o industrie sustenabilă a lemnului

“Una dintre preocupările noastre principale este să achiziționăm doar lemn recoltat în condiții legale, de aceea am pus la punct un sistem de control sporit pentru a asigura un lanț mai durabil și complet de aprovizionare. Mai mult, implementăm în România un sistem foarte modern de urmărire prin GPS. Timflow urmărește traseul lemnului de la locul de încărcare până la fabricile noastre. Toate aceste date…

RENOMIA SRBA Insurance Broker si-a premiat angajatii si partenerii

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 153
Intr-o atmosfera de lucru intens, cei peste 100 de participanti au beneficiat de analize si prezentari interesante, sustinute de catre echipa de management a companiei impreuna cu Ms. Klara Kodua, directorul departamentului international al Renomia Group, avocati si specialisti in training. Pe parcursul galei, invitatii au beneficiat si de momente relaxante iar buna dispozitie  a fost apanajul serii.   “Urmare a actiunilor constante si consecvente…

Începând cu luna martie 2017, toate persoanele care achiziționează bilet de intrare la patinoarul Telekom Arena beneficiază de acces gratuit la galeria Țiriac Collection

Având în vedere proximitatea celor două locații, părinții pot profita de oportunitate și pot organiza pentru cei mici un program benefic pentru sănătatea și dezvoltarea acestora. O sesiune de patinaj pe gheața singurului patinoar de dimensiuni olimpice din zona București-Ilfov poate fi urmată de o după-amiază educativă petrecută în familie la galeria Țiriac Collection, care reunește automobile și motociclete remarcabile, adevărate repere pentru evoluția industriei…

NN Group îl numește pe Marius Popescu CEO al NN din Turcia

#Asigurari #Bucuresti Vizualizari: 181
Marius Popescu se alătură echipei din Turcia după 12 ani petrecuți alături de echipa din România. În cadrul organizației din România, Marius a ocupat numeroase poziții de management, printre acestea numărându-se cele de CEO al NN Investment Partners și CEO al NN Pensii. A fost numit CEO al NN în România începând din 2013 și, împreună cu echipa sa, a contribuit la consolidarea poziției de…
Vezi profilul Administrator