BDR Associates primește Trofeul Onorific Business Review pentru 10 ani de promovare a reputaţiei şi excelenţei în branding, în piaţa locală

Agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates a primit Trofeul Onorific, cea mai înaltă distincţie acordată pentru 10 ani de derulare a programelor Superbrands în România, prin care reputația companiilor şi a brand-urilor internationale și autohtone este pusă continuu în valoare, într-o manieră unică şi fără precedent, pentru piața locală. Trofeul a fost acordat de către prestigioasa publicaţie Business Review în cadrul Galei de Premiere ce a reunit elita comunităţii locale de afaceri, într-un eveniment desfăşurat la Bucureşti, la Radisson Blu Hotel, pe 27 februarie 2017.

Distincţia ce a urcat BDR Associates  pe podium a fost decernată pentru programele Superbrands care au inițiat valorizarea culturii de branding și au contribuit covârșitor la instaurarea acesteia ca un factor reputațional decisiv, atât în poziționarea companiilor și a brandurilor pe piață, cât  și în dezvoltarea afacerilor în România. Programele Superbrands omagiază în același timp profesioniștii în branding, fie ei brand manageri în companii sau comunicatori din industriile creative.

„Acum mai bine de 10 ani, aduceam Superbrands în România, într-un pionierat absolut. Am avut curajul asumării unui risc investițional într-o piață nouă, lansând o mare provocare către brandurile internaţionale şi nationale ce se impuseseră în mediul de afaceri sau în preferințele consumatorilor.  Am continuat să ne luptăm în toţi aceşti ani pentru a impune reputaţia de brand ca fiind o valoare esențială şi să  propunem  o nouă abordare în celebrarea performanţei la nivel corporate şi antreprenorial. Este o onoare să fim apreciaţi la un nivel atât de înalt şi dedicăm cu respect acest Trofeu Onorific tuturor campionilor în branding, din țara noastră.   Suntem fericiţi că, împreună am reuşit să oferim României un loc pe scena globală, alături de alte peste 80 de pieţe în care se derulează programele Superbrands, de peste 25 de ani“, a spus Cătălina Rousseau, Country Manager Superbrands România.

Cea mai recentă ediţie Superbrands a debutat în ianuarie 2017 cu faza de cercetare, ce a reunit peste 2000 de brand-uri de top la linia de start a acestei competiţii. Pentru prima dată în cei 10 ani de activitate, titlul de Supebrands 2017 va fi acordat atât brand-urilor B2C, cât şi celor din segmentul corporate.

Despre BDR Associates: Agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates este partenerul exclusiv în România al Hill + Knowlton Strategies, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri internaţionale de comunicare din lume. Fondată în 1995, BDR Associates a oferit  de-a lungul timpului asistenţă profesionistă în domeniul comunicării strategice şi al relaţiilor publice pentru sute de clienţi, printre aceştia aflându-se importante companii multinaţionale si naţionale, instiţutii oficiale, organisme internaţionale, asociaţii sau agenţii non-guvernamentale din România sau Republica Moldova. BDR este prima agenţie românească de profil care şi-a deschis o reprezentanţă în străinătate, în Republica Moldova, în anul 2002. În 2005, BDR Associates a devenit partenerul desemnat de către Organizaţia Internaţională Superbrands pentru implementarea programelor Superbrands în România şi pentru publicarea cărţilor Superbrands. De asemenea, BDR este prima agenţie de PR din România care a câştigat, în 2006, premiul de înaltă reputaţie Sabre for Best Practice in Central-Eastern Europe. Compania a dezvoltat proiecte de comunicare şi pe alte pieţe, precum Georgia, Serbia, Azerbaidjan şi Croaţia. Din 2007, BDR Associates este partener al CEC Government Relations în dezvoltarea proiectelor de Public Affairs în România şi în EU, asigurând asistenţă de înalt calibru unor mari companii internaţionale în domenii precum energie, non-cash payments, fonduri globale de investiţii, transport şi curierat, alte domenii prioritare. BDR Associates propune o echipă de profesionişti de înaltă ţinută etică, profesionalismul şi integritatea fiind valorile de căpătâi ale agenţiei în livrarea rezultatelor măsurabile către clienţii locali şi internaţionali. Mai multe detalii: http://www.bdrassociates.com/.

 

Date de contact:
Nume: Petruta Petcu
Email: petruta.petcu@bdr.ro




Cuvinte cheie:
Superbrands, trofeu


Comunicat publicat de: BDR Associates (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de BDR Associates

Uniunea Română a Producătorilor de Cosmetice şi Detergenţi (RUCODEM) sărbătoreşte 20 de ani de activitate

#Industrie #Bucuresti Vizualizari: 135
“RUCODEM reprezintă peste 70% din industria produselor cosmetice, peste 75% din industria produselor de curăţat şi aproximativ 90% din totalul detergenţilor de pe piaţa românească. RUCODEM îşi doreşte să continue să fie un partener de încredere pentru autorităţile guvernamentale şi non-guvernamentale în beneficiul consumatorilor şi al mediului înconjurător”, a declarat Maria Camelia Sur, Preşedintele RUCODEM. Christine Boudet, Director General adjunct  A.I.S.E. (International Association for Soaps,…

PIRELLI A LANSAT UN PNEU INTELIGENT LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA, CARE INTERACȚIONEAZĂ CU ȘOFERUL

#Auto / Moto #Bucuresti Vizualizari: 106
De asemenea, ca și în cazul versiunilor standard ale P Zero și Sottozero, șoferii vor avea un număr de alegeri diferite disponibile când vine vorba de schimbarea pneurilor, cu posibilitatea combinării culorilor și senzorilor după preferințe. Aceste două inovații subliniază accederea Pirelli ca jucător principal în lumea digitala și formează o parte a strategiei companiei italiene pentru „croit-pe-măsură”. Aceasta are drept scop dezvoltarea pneurilor care…

PIRELLI ȘI LAMBORGHINI AU REUȘIT UN NOU RECORD PE PISTA DE LA NURBURGRING CU MODELUL HURACAN PERFORMANTE ECHIPAT CU PNEURI P ZERO TROFEO R

#Auto / Moto #Bucuresti Vizualizari: 122
Pneurile Pirelli P Zero Trofeo R, cu dimensiunea 245/30ZR20 pe față și 305/30ZR20 pe spate au fost special create de către inginerii Pirelli pentru tentative de doborâre a recordului. Echipa a reușit să dezvolte aceste pneuri în doar trei luni, mulțumită tehnologiilor avansate de modelare și corelare cu telemetria și datele accumulate pe pistă. Drept rezultat, eforturile combinate ale inginerilor Pirelli și Lamborghini au făcut…

Bayer România lansează LIFE & Science Talks, o punte între două sisteme: învăţământul universitar şi mediul de afaceri

#Cultura / Educatie #Bucuresti Vizualizari: 134
INOVAŢIE & EDUCAȚIE «Cel mai bun transfer de cunoştinţe este de la un actual profesionist, la un viitor profesionist. LIFE & Science Talks este, practic, o punte între două sisteme – învăţământul universitar şi mediul de afaceri. Prin acest proiect vrem să oferim studenţilor informaţii atractive, de ultimă oră, care să le permită să îşi facă o imagine cât mai clară despre domeniul în care…
Vezi profilul BDR Associates