Alpha Power Media & Communication intră pe noi pieţe din Europa

Alpha Power Media & Communication (APMC) face încă un pas important către clienții săi în procesul de targetare a companiilor din alte țări europene, cum ar fi Marea Britanie, Franța, Germania prin implementarea variantei în limba engleză a website-ului apmc.ro. Această etapă face parte din procesul de business development care implică scalarea companiei în cele mai mari țări din Europa.

Una dintre cele mai importante strategii atunci când vorbim de customer care este aceea de a te adapta, cât de mult posibil, nevoilor și dorințelor clienților, fie că este vorba de cei existenți sau de cei doriți. Studiile în domeniu arată faptul că o companie trebuie să fie „fit for its customers”, ceea ce înseamnă că aceasta trebuie să genereze o experiență cât mai bună clientului când acesta ia contact cu brandul în offline sau în online. Una dintre metodele prin care se realizează acest lucru este reorganizarea website-ului și adaptarea conținutului: crearea unei variante în limba engleză sau în limba originară a clientului, reorganizarea strategiei de content marketing prin includerea unor postări în social media și în alte limbi, crearea unor materiale vizuale specifice etc.

Managerul unei companii trebuie să descopere și să înțeleagă, în cel mai mic detaliu, nevoile clienților săi și apoi să facă schimbările necesare pentru a asigura acestora cea mai bună experiență atunci când iau contact cu brandul. Despre importanța existenței unei strategii coerente de customer care și despre cum aceasta poate contribui la creșterea unei companii, Delia Daniu (Co-founder și Managing Partner AMPC) spune: „Întotdeauna mi-a plăcut să spun că nu suntem perfecți; dar suntem perfectibili. Este extrem de important să fim receptivi la ce își doresc clienții și să le oferim servicii peste așteptările lor. Și da, atât așteptările noastre ca antreprenori, cât și cele ale clienților se schimbă foarte des și trebuie să ținem pasul cu ele prin flexibilitate și adaptabilitate continuă!”



Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Nomade Communication – Brand Ambassador AvocatNet

De peste 15 ani, AvocatNet explică legislația pe înțelesul tuturor din dorința ca aceștia să fie informați corect și la timp cu privire la toate schimbările legislative care apar și care le influențează, în mod direct, activitatea. În tot acest timp, AvocatNet a reușit să devină un reper solid de informare având peste 3 milioane de vizitatori unici pe lună, conform BRAT, dintre care majoritatea…

Nomade Communication – partener strategic pentru Digital Experts Hub

Unul dintre cele mai importante proiecte create este Digital Breakfast – o serie de evenimente lunare dedicate profesioniștilor de comunicare și marketing, antreprenorilor și celor care sunt interesați de a fi la curent cu cele mai noi informații din marketing, comunicare, digital și multe altele conexe. Întâlnirile lunare, de o jumătate de zi, dimineaţa, au o tematică stabilită pe marginea căreia atât vorbitorii invitați, cât…

Nomade Communication vorbește despre personal banding la Conferințele Open4Business Cluj - Napoca

Într-o piață profesională dinamică și concurențială, investiția în brandul personal se află într-o relație directă cu succesul sau eșecul unei afaceri sau a unei cariere. De aceea, o identitate de brand construită corect și într-un mod profesionist îi va permite angajatului să acceseze mai ușor job-ul dorit. În egală măsură, pentru antreprenori, alăturarea imaginii personale de cea a brandului dă o dimeniune umană companiei și…

Talent Reserve și FoxSalesJobs - servicii integrate de recrutare

Programul de evaluare a candidaților și Programul de integrare a noului angajat la locul de muncă – adresate managerilor din companii – au fost create cu scopul de a oferi soluții aplicate provocărilor pe care aceștia le întâlnesc în momentul recrutării și selecției candidaților și în etapa de integrare a noului angajat. Cel mai important obiectiv al programelor este creșetera calității și eficienței proceselor de…

Customer care - un trend aflat în ascensiune în 2017

Clienții beneficiază de o ofertă extrem de variată în orice industrie, de informații vaste care îi ajută să analizeze produsele și serviciile în timp real și să determine care este cea mai bună soluție pentru ei. Studiile arată că relația furnizor – client din procesul de achiziție și managementul experienței clienților vor determina succesul afacerii. Pe de altă parte, o companie care nu investește în…
Vezi profilul Nomade Communication