Alpha Power Media & Communication – campanie integrată de rebranding

Alpha Power Media & Communication anunţă finalizarea procesului de rebranding, începând cu luna februarie, prin adoptarea unei noi imagini, mai aproape de core business-ul ei și de obiectivele de afaceri pe termen mediu și lung. Campania de rebranding a fost inspirată de cultura organizațională, de misiunea, viziunea și valorile acesteia, însă și de nevoia de a transpune în cuvinte și imagini performanța serviciilor oferite clienților săi. Aceasta a fost comunicate atât în social media, dar și în mediile clasice cu scopul de a ajunge la un număr cât mai mare de utilizatori de internet.

Noul brand este marcat printr-o imagine originală și ușor de recunoscut, atribute constituite dintr-o cromatică plăcută și un format estetic care invită la comunicare. Sloganul companiei: Let’s talk about communication vine în completarea identității vizuale prin reliefarea serviciilor prestate și dă coerență mesajului pe care îl lansează pe piață. Noul logo oferă sustenabilitate schimbării de imagine, fiind reprezentativ pentru profilul companiei și creează un echilibru între cerințele pieței și valorile Alpha Power Media & Communication (APMC). Întregul concept are rolul de a prezenta compania într-o manieră personalizată, promovând profesionalismul și dedicarea companiei pentru fiecare proiect, idei comunicate cu ajutorul agenției de comunicare și PR Nomade Communication.

APMC este o companie care oferă servicii de call center pentru  reactivarea clienților vechi, pentru a obține feedback-ul clienților în urma unei achiziții sau pentru generarea unor lead-uri noi. Aceasta face parte dintr-un holding format din B-Team Enery and Environment, B-team Corrosion Protection și Pro Curățenia, companii cu istoric pe piața din România. Aceasta a reprezentat, de-a lungul timpului, un suport real pentru IMM-urile și companiile mari românești care și-au dorit să se diferențieze de concurență prin calitatea serviciilor oferite și prin loialitatea clienților câștigată în timp. Misiunea companiei este aceea de a identifica modalități noi și eficiente de a atrage, reține și fideliza clienții noi și de a-i reactiva pe cei vechi, cu scopul de a crește profitul fiecărui client.

Date de contact:
Nume: Delia Daniu
Functie: Managing Partner & Co-founder
Email: delia.daniu@apmc.ro
Telefon: 0724.588.040




Cuvinte cheie:
rebranding,campanie,alpha power media & communication


Comunicat publicat de: Nomade Communication (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Nomade Communication

Talent Reserve și FoxSalesJobs - servicii integrate de recrutare

Programul de evaluare a candidaților și Programul de integrare a noului angajat la locul de muncă – adresate managerilor din companii – au fost create cu scopul de a oferi soluții aplicate provocărilor pe care aceștia le întâlnesc în momentul recrutării și selecției candidaților și în etapa de integrare a noului angajat. Cel mai important obiectiv al programelor este creșetera calității și eficienței proceselor de…

Customer care - un trend aflat în ascensiune în 2017

Clienții beneficiază de o ofertă extrem de variată în orice industrie, de informații vaste care îi ajută să analizeze produsele și serviciile în timp real și să determine care este cea mai bună soluție pentru ei. Studiile arată că relația furnizor – client din procesul de achiziție și managementul experienței clienților vor determina succesul afacerii. Pe de altă parte, o companie care nu investește în…

Points of You™ România dă valoare creativității

Atenția care se acordă creativității se datorează utilității în rezolvarea provocărilor profesionale, identificarea soluțiilor potrivite și generarea ideilor inovatoare, independent de mediul de activitate sau de industria în care o companie activează. Tehnicile din spatele gândirii creative au la bază principii complexe menite să genereze rezultate imediate și se aplică pentru identificarea unor perspective diferite asupra problemelor. Pentru alegerea corectă a tehnicilor și asigurarea utilizării…

Business Flex generează productivitate în mediul de afaceri

Programul este special conceput pentru orice trainer, coach, manager, specialist în resurse umane sau freelancer care lucrează cu echipe, punctând elementele necesare pentru livrarea mesajelor dorite. Instrumentele facilitatoare sunt Punctum și The Coaching Game, respectiv metoda Points of YouTM, care pot fi folosite atât pentru brainstorming, negociere și coeziunea echipei în cadrul activităților de teambuilding, de debriefing, cât și în ședințelele cu echipa sau în…

Ședințe individuale pentru implementarea metodei Points of You™

#Cultura / Educatie #Prahova Vizualizari: 124
Odată cu participarea la certificarea de pe 4 februarie 2017,  în cadrul sesiunilor de 1 la 1 cu Oana Niculae (Trainer Certificat şi Country Leader Points of You™ România), trainer-ii vor putea adresa orice întrebare și vor primi răspunsuri complete și detaliate care să aducă claritate asupra felului în care aceste instrumente pot fi utilizate astfel încât să genereze efectele dorite. Mai mult decât atât,…
Vezi profilul Nomade Communication